اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نام سردار سلیمانی لرزه بر تن دشمن می‎انداخت/ مردم افراد انقلابی و جهادی را به مجلس بفرستند

معاون فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه نام سردار سلیمانی لرزه بر تن دشمن می‎انداخت، گفت: شهید سلیمانی عراق را چنگال آمریکا بیرون کشید.

نام سردار سلیمانی لرزه بر تن دشمن می‎انداخت/ مردم افراد انقلابی و جهادی را به مجلس بفرستند

به‌گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام هادی صادقی امشب در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید سلیمانی اظهار کرد: حاج قاسم با مستضعفان متواضع و مهربان و با دشمنان سرسخت بود، وقتی از دستان رهبر معظم انقلاب مدال ذوالفقار را دریافت کرد سر خود را پایین انداخت و کسی را نگاه نمی‎کرد تا مبادا نگاه‎های دیگران او را از مسیرش دور کند و از مسیر سربازی و بندگی خداوند خارج شود.

تمام عمر حاج قاسم در راه مجاهدت صرف شد

وی با اشاره به اینکه تمام عمر سردار سلیمانی در راه مجاهدت صرف شد، تصریح کرد: سردار سلیمانی 40 سال سربازی کرد و جان عزیز خود را در کف دست‌گرفت و در تمام جبهه‎ها و در خط مقدم حرکت کرد تا به شهادت رسید.

معاون فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه مواضع سردارسلیمانی هیچ‎گاه مخالف و یا ذره‎ای متفاوت با ولی‎فقیه نبود،گفت: ولایتمداری از ویژگی‎های برجسته سردار سلیمانی بود، او فردی ولایی بود و مانند برخی افراد نبود که پس از امام راحل دچار انشقاق شدند.

صادقی به حضور سردار سلیمانی در میدان مبارزه با اسرائیل اشاره کرد و افزود: اسرائیل در جنگ 33 روزه لبنان با تمام توان به میدان آمد و سردار سلیمانی در کنار حزب‎الله با مدد الهی اقداماتی را انجام دادند که به شکست مفتضحانه اسرائیل منجر شد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی هیچ کدام از پیروزی‎های میدان جنگ را به خود نسبت نداد، یادآور شد: وقتی ولی‎فقیه فرمودند «بشار اسد» باید در میدان جنگ بماند سردار سلیمانی این فرموده رهبری را پذیرفت این در حالی بود که بسیاری افراد اسد را رفتنی می‎دانستند.

سردار سلیمانی توطئه‌های آمریکا و اسرائیل را شکست داد

معاون فرهنگی قوه قضاییه با اشاره به اینکه نام سردار سلیمانی لرزه بر تن دشمن می‎انداخت و معادلات دشمن را به هم می‎زد، بیان کرد: ایجاد داعش تنها یکی از توطئه‎های آمریکا بود، سردار سلیمانی تمام توطئه‎های آمریکا، اسرائیل و اذنابشان را با شکست مواجه کرد.

صادقی با بیان اینکه شهید سلیمانی در عراق عرصه را بر آمریکا تنگ کرد و این کشور را از چنگال آمریکا بیرون کشید، خاطرنشان کرد: مابقی مأموریت حاج قاسم پس از شهادتش انجام خواهد شد.

وی تصویب خروج آمریکایی‎ها از عراق در پارلمان این کشور را از اثرات خون مطهر سردار سلیمانی برشمرد و گفت: سردار سلیمانی استراتژی‎های جنگی و راهبردهای نظامی را به نیروهای مقاومت آموخت و مستشاران نظامی به حمایت از آنها رفتند و در نتیجه این اقدامات، وضعیت اسرائیل امروز به جایی رسید که دیگر آرزوی نیل تا فرات را در خواب هم نمی‎بیند.

معاون فرهنگی قوه قضاییه تأکید کرد: اگر همه مسؤولان در مسیر خداوند جهاد کنند خداوند نیز مسیر هدایت را باز می‎کند.

صادقی با بیان اینکه پس از شهادت سردار سلیمانی آمریکا مجبور به خروج از عراق خواهد شد، بیان کرد: دشمن آفت و فساد زیادی  دارد و ضرباتی هم به ما وارد کرده اما هیچ‎گاه به اهداف شوم خود دست نمی‎یابد.

وی با بیان اینکه امام راحل پس از آزادسازی خرمشهر فرمودند خرمشهر را خدا آزادکرد، خاطرنشان‌کرد: اگر امروز سپاه «عین‎الاسد» را هدف قرار می‎دهد این دستاورد جز با لطف خداوند و مجاهدت جهادی حاصل نشده است.

معاون فرهنگی قوه قضاییه تأکید کرد: ما سردارسلیمانی را ادامه‎دهنده راه سردارشهید تهرانی‎مقدم می‎دانیم و به مسؤولان و سپاه پاسداران توصیه می‎کنیم راه سردار سلیمانی را ادامه دهند و پیروزی‎ها را از آنِ خداوند بدانند.

صادقی با طرح این پرسش که برای تداوم راه سردار سلیمانی چه باید کرد، خاطرنشان کرد: هر کسی در هر نقطه و جایگاهی جهادی کار کند و در حل مسائل مردم پرتلاش باشد در این صورت خداوند راه را برای آنها باز می‎کند.

وی خاطرنشان کرد: مردم هم وظیفه دارند با بصیرت عمل کنند و در انتخاب‎ها بیشتر دقت کنند و از عمق جان کسانی را انتخاب کنند که انقلابی بوده و تفکر جهادی داشته باشند و به وعده‎های صادق الهی معتقد باشند.

معاون فرهنگی قوه قضاییه به مردم توصیه کرد با نگاه باز و توجه به اصول و ارزش‎های الهی و با روحیه جهادی افراد را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند و تأکید کرد: اگر مردم در انتخابات‎ها افراد ضعیف را انتخاب کنند دود آن در چشم آنها می‎رود.

صادقی با بیان اینکه 90 درصد امکانات و جریانات و بودجه در دستان دولت است، متذکر شد: مردم باید مواظب باشند فریب هیاهوها را نخورند، بودجه دستگاه‎های فرهنگی چهار دهم درصد است و آیا این میزان، 99.5 درصد بودجه را اسیر خود کرده است؟

مردم فریب هیاهوهای انتخاباتی را نخورند

وی تصریح کرد: نباید اجازه دهیم هیاهوهای تبلیغاتی ما را فریب دهد، باید با چشمان باز و با بصیرت انتخاب کنیم.

معاون فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه در روزهای اخیر حوادث تلخ و شیرین را تجریه کردیم، بیان کرد: شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس اولین حادثه تلخ بود که در جمعه وحشتناک رخ داد و در تاریخ ماندگار شد اما گام اول مقاومت با شهادت سردار سلیمانی به کمال رسید.

صادقی با بیان اینکه خروش مردم ایران و جهان و وحدت بین امت‎های اسلامی و مصوبات مجلس عراق، ایران و دولت پس از شهادت سردار سلیمانی از اتفاقات شیرین بود، ابراز کرد: همه این اتفاقات شیرین تازه شروع کار است، حادثه شیرین دیگر حمله موشکی به پایگاه «عین‎الاسد» بود که سیلی بزرگ به آمریکا و حادثه شیرینی بود.

وی گفت: حادثه سقوط هواپیمای بوئینگ از دیگر اتفاقات تلخ این روزها بود که موجب شهادت جمعی از هموطنان ما شد و علل آن در حال بررسی است.

معاون فرهنگی قوه قضاییه خاطرنشان کرد: نمونه‎های این اتفاقات در دوران جنگ تحمیلی هم رخ می‎داد، امروز هم در دوران جنگ قرار داریم، هدفم رفع تقصیر نیست اما بروز این اتفاقات در دوران جنگ ممکن است.

صادقی افزود: سازمان قضایی نیروهای مسلح مسؤول پیگیری این حادثه است و بررسی‎ها برای شناسایی مقصرین در دست انجام است و تاکنون چندین نفر هم بازداشت شدند.

انتهای پیام/83018/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول