اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پیام تسلیت آیت‌الله مظاهری به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

آیت‌الله حسین مظاهری رئیس حوزه علمیه اصفهان و از مراجع تقلید با صدور پیامی شهادت سردار شجاع و دلاور اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت آیت‌الله مظاهری به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله مظاهری رئیس حوزه علمیه اصفهان و از مراجع تقلید با صدور پیامی شهادت سردار شجاع و دلاور شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

متن این پیام به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ

«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ»

فاجعهٔ بزرگ شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی رحمة‌الله‌ علیه و شمار دیگری از مجاهدان راه حق و فضیلت، مایهٔ تأسّف و تأثّر است.

نقش با اهمیت و برجستهٔ این سردار مجاهد در مبارزه با گروه‌های تکفیری خصوصاً داعش که جهان اسلام را با مصائب و حوادث ناگواری روبرو ساخت هرگز فراموش نخواهد شد. اینک این سردار مجاهد پس از سال‌ها مجاهدت و مبارزه با مستکبران و طواغیت، به آرزوی دیرینهٔ خود که شهادت در راه خداوند تعالی بود دست یافته است و خون پاک خود را برای رهایی مسلمانان نثار کرده است. «رحمت‌الله علیه رحمةً واسعة».

این حادثه تلخ را به ملت عظیم‌الشأن ایران و مقام معظم رهبری و خاندان گرامی این شهید سرافراز تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند قادر متعال مسألت می‌کنم که دست ناپاک آمریکا و تروریسم بین‌المللی را از شرارت علیه امّت اسلامی قطع فرماید و اسلام و مسلمین را از توطئه و مکر دشمنان بدخواه محافظت و صیانت فرماید. و لا حول و لا قوّة الا بالله العلیِّ العظیم.

انتهای پیام/63055/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول