اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و جمعی از مسؤولان اصفهان در پی شهادت سردار سلیمانی

در پی شهادت سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مسؤولان استان اصفهان با صدور پیامی شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و جمعی از مسؤولان اصفهان در پی شهادت سردار سلیمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در پی شهادت سردار پرافتخار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، استاندار، رئیس مجمع نمایندگان و جمعی از مسؤولان استان اصفهان با صدور پیامی شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفتند.

امام جمعه اصفهان: خطّ جهاد مقاومت با انگیزه‌ مضاعف ادامه خواهد یافت

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد با صدور پیامی ضمن تسلیت شهادت این فرمانده شجاع و مقتدر، آورده است: حمله تروریستی و ددمنشانه آمریکای جنایتکار که نشانه ای بارز از خوی تروریستی دولت آمریکا است مالک اشتر ولی زمان شهید سردار سپهبدحاج قاسم سلیمانی، فرمانده سرافراز و دلاور نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سرباز ولایت و امت و مجاهدی خستگی ناپذیر بود را به شهادت رساند.

امام جمعه اصفهان آورده است: در زمانی که جبهه مقاومت خارچشم دشمنان شده و زمینه نابودی استکبار را در منطقه فراهم کرده است آمریکا با این جنایت سیاه خود زمینه مرگ شرارت های خود در منطقه را فراهم کرد. قطعا با شهادت فرماندهان این جبهه و خصوصاً شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی و مهندس ابومهدی فرمانده حشدالشعبی، شاهد رویش‌های جدیدی در جبهه مقاومت خواهیم بود و طبق وعده رهبر حکیم انقلاب اسلامی خطّ جهاد مقاومت با انگیزه‌ی مضاعف ادامه خواهد یافت و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است و ادامه‌ی مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ‌تر فقدان سردار فداکار و عزیز ما خواهد کرد.

وی در پایان آورده است: اینجانب شهادت مظلومانه سردار حاج قاسم سلیمانی را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(حفظه الله)، جبهه پیروز مقاومت و امت شهید پرور تسلیت می‌گویم و از درگاه حضرت حق، علو درجات را برای آن مجاهد فی سبیل‌الله و حشر با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را مسألت دارم.

استاندار اصفهان: شهادت سردار سلیمانی موجب تاثر و اندوه ملت شد

عباس رضایی استاندار اصفهان نیز در پیامی با تسلیت شهادت سردار سرافراز اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، آورده است: شهادت سردار سرافراز اسلام و سرباز ولایت و یاور امت اسلامی حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست آمریکای متجاوز و جنایت‌پیشه موجب تأثر و اندوه مردم شریف ایران اسلامی گردید. سردار شهید سلیمانی یادگار دوران دفاع مقدس بود که با اخلاصی کم‌نظیر و مجاهدتی شجاعانه در راه اعتلای اسلام و دفاع از قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) به دفاع از کیان این سرزمین الهی و امنیت مردم ایران پرداخت و به یاران شهیدش پیوست و در جوار رضوان الهی جای گرفت.

استاندار اصفهان در پایان تصریح کرده است: اینجانب شهادت این فرزند دلیر و شجاع ملت و این بزرگمرد اخلاص و ایثار را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج)، فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، نیروهای مسلح و به‌ویژه دلیمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ملت غیور و شجاع ایران اسلامی و به خصوص مردم شهید پرور استان اصفهان و خانواده معزز و محترم آن مجاهد شهید تسلیت می‌گویم و علوّ درجات و پاداش الهی را برای آن شهید عالی مقام از خداوند متعال مسألت می‌‌کنم.

رئیس مجمع نمایندگان اصفهان: ذرات مطهر خون پاک حاج قاسم، جان تازه‌ای به انسجام ملی و مقاومت اسلامی خواهد داد

سید ناصر موسوی لارگانی رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان نیز در پیامی به همین مناسبت آورده است: شهادت مظلومانه سرباز ولایت، سردار سرافراز و پرافتخار اسلام و یاور امت، حاج قاسم سلیمانی موجب تاسف و حسرت عمیق شد. حاج قاسم سلیمانی یادگار ارزنده دوران دفاع مقدس، در طول دهه‌های بعد از جنگ نیز با اخلاصی کم نظیر و مجاهدت‌هایی شجاعانه در جبهه‌های حق علیه باطل به دفاع از اسلام عزیز، اهل بیت عصمت و طهارت و کیان این سرزمین و امنیت کشورهای منطقه به خصوص ایران اسلامی پرداخت.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان تصریح کرده است: نیمه شب جمعه این عارف واصل و مجاهد بی‌ادعا پس از سال‌ها مبارزه و حضور در خط مقدم مبارزه با داعش و ایادی مستکبر غرب، در پی حمله جنایتکارانه تروریسم دولتی آمریکایی به شهادت در راه خدا که آرزوی دیرینه‌اش بود دست یافت. قطعا به فضل الهی و لطف حضرات معصومین به ویژه عمه سادات حضرت زینب کبری(س)، نیروهای مقاومت بین‌المللی و سپاه پاسداران عزیز انتقام سخت و مهلکی از آمریکای جهانخوار خواهند گرفت. ذرات مطهر خون پاک حاج قاسم عزیز و محبوب ملت، جان تازه‌ای به انسجام ملی و مقاومت اسلامی خواهد داد.

وی افزوده است: اینجانب به نمایندگی از مردم شهیدپرور استان اصفهان شهادت این اسوه مجسم اخلاص، تقوا، شجاعت، ولایتمداری و انسانیت و همرزم عزیزشان شهید ابو مهدی‌المهندس را به محضر حضرت ولی عصر(روحی و ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی)، بیت مکرم و داغدار، یاران و همرزمانش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم هموطنان عزیز و کل جبهه مقاومت در جهان تبریک و تسلیت می‌گویم. از خداوند متعال برای سردار محبوبمان شهید سپهد سلیمانی علو درجات و هم‌نشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده معزز و بازماندگان او صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می‌نمایم.

هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی: عروج سردار سلیمانی گواهی برای نمایاندن زیستن به شیوه «انسان مسلمان مجاهد در تراز جهانی»

هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز در اطلاعیه‌ای ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید سلیمانی، مراسم جشن روز پرستار را لغو و تصریح کرده است: سردار پرافتخار ایران اسلامی، حاج قاسم سلیمانی، که با حیات پربار و مجاهدت مستمر خود مرگ را به اسارت کشید، به آرزوی دیرین خود دست یافت. عروج او که گواه جاودانه برای نمایاندن راه زیستن به شیوه «انسان مسلمان مجاهد در تراز جهانی» است را به خانواده بزرگ دانشگاه تسلیت می‌گوییم. بی‌تردید آرامش، امنیت و عزت ما و تمام مردم ایران مرهون دشمن‌شناسی، از خودگذشتگی و جانبازی سردار دل‌ها و هم‌رزمان گمنام، مخلص و شجاع اوست. کمترین قدردانی، خدمت به مردم و حفظ وحدت در سایه سرداران مظلوم و فداکارمان خواهد بود.

این اطلاعیه افزوده است: به احترام عزای ملی در محرومیت از حضور و دیدار چهره خدایی سردار محبوب ایران و محور مقاومت، و ضمن تسلیت ویژه به همکاران گران‌قدر پرستار، برگزاری جشن پرستاری در روز شنبه ۱۴ دی‌ماه لغو می‌گردد تا ان‌شالله دانشگاه در فرصتی مناسب‌تر، مراسم تقدیر از پرستاران عزیز را برگزار نماید.

بیانیه مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی

حقارت استکبار جهانی بار دیگر بیش از پیش عیان شد.در یک خودزنی آشکار و شبانه با به شهادت رسانیدن سرباز ولایت و اسوه مقاومت و ایثار ، این چهره بین المللی مقاومت را تبدیل به چهره ای ماندگار در طول تاریخ نمود.
طلاب و روحانیون و اساتید حوزه های علمیه استان اصفهان ضمن اعلام محکومیت این واقعه و عرض تسلیت به ساحت مقدس ولی الله اعظم حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و مقام معظم رهبری حفظه الله، به استکبار جهانی به خصوص آمریکا و اسرائیل جنایتکار اعلام میکنیم منتظر انتقام سخت جبهه مقاومت باشید.

مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان
13 دی 1398انتهای پیام/63055/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول