اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بزرگنمایی مشکلات و کوچک‌نمایی دستاوردها سیاست دشمن است

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد گفت: سوءاستفاده از زخم‌ها و سیاه نمایی‌ها جایز نیست، دشمن به دنبال تغییر ذائقه مردم است و دو سیاست، بزرگنمایی مشکلات و کوچک‌نمایی دستاورد‌ها را دنبال می‌کند.

بزرگنمایی مشکلات و کوچک‌نمایی دستاوردها سیاست دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجن، حجت‌الاسلام سعید صفی ظهر امروز در تجمع ۹ دی در میان مردم این شهر، گفت: در فتنه نهم دی، دشمن در اتاق فکرش برنامه‌ریزی زمانی ۱۰ ساله داشت که به سال 88 منتهی شد.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد، ادامه داد: دشمنان در این فتنه به دنبال قطع پیوند بین امام و امت بودند و دیدند نقطه اتصال بین امام و امت نخبگان هستند، آمدند حد واسط را قطع کردند، در این فتنه برخی از نخبگان بی‌بصیرت از ریل خارج شدند.

صفی با اشاره به اینکه برنامه‌ی دشمن در این فتنه زدن نخبگان و سپس قطع نقطه اتصال امام و امت بود، بیان کرد: دشمنان بر حسب محاسبات خود گمان داشتند که می‌توانند کار نظام را تمام کنند، غافل از اینکه این مردم بصیر، با کنار زدن نخبگان بی‌بصیرت، خود پیوندشان را با امام امت برقرار می‌کنند؛ در واقع در این فتنه‌ها خوارج انقلاب مشخص و از قطار انقلاب خارج می‌شوند.

وی با بیان اینکه انقلاب رودخانه نیست بلکه یک سیل عظیم است، اظهار کرد: این انقلاب موانع را برمی‌دارد و درخت بی‌ریشه‌ای نیست که با یک باد از جا کنده شود، شجره‌ی طیبه است، اگر برگ‌هایی ریزش می‌کنند به جای آن رویش چند برابری وجود دارد.

صفی بیان کرد: سوءاستفاده از زخم‌ها و سیاه نمایی‌ها جایز نیست، دشمن به دنبال تغییر ذائقه مردم است و دو سیاست، بزرگنمایی مشکلات و کوچک‌نمایی دستاورد‌ها را دنبال می‌کند.

 مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد با بیان اینکه بهترین فضا برای اجرای این دو سیاست فضای مجازی است، گفت: مسؤولان نسبت به فضای مجازی حساس باشند و بسیار مراقبت کنند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۰/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول