اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

«اعتقادات» بود که مردم را 9 دی به میدان آورد

امام‌جمعه نجف‌آباد گفت: اعتقاد به قرآن و عترت، مردم را در ۹ دی به میدان آورد تا حق و باطل از یکدیگر جدا شوند.

«اعتقادات» بود که مردم را 9 دی به میدان آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی ظهر امروز در جمع مردم نجف‌آباد بیان کرد: امروز جمع شده‌ایم پیام ۹ دی، پیام آگاهی، بصیرت، دشمن‌شناسی، حضور و انجام وظیفه را یادآوری کنیم.

امام‌جمعه نجف‌آباد با بیان این که ۹ دی روز بزرگی است و خلاصه در چند شعار و یک راهپیمایی نمی‌شود، افزود: تداوم حرکت مردم و نظام در زنده نگه‌داشتن پیام خون شهیدان انقلاب است که همان پیام حضرت زینب (س) از شهدای کربلاست.

وی در ادامه روح ۹ دی را اعتقاد و ولایت مردم دانست و تاکید کرد: اعتقاد به قرآن و عترت مردم را در ۹ دی به میدان آورد تا حق و باطل از یکدیگر جدا شوند.

مقابل دشمن یک قدم عقب رفتی دشمن ده‌ها قدم پیشروی می‌کند

حجت‌الاسلام سید علی محمد فلسفی مبارز، مجاهد و مبلغ کردستان نیز در ادامه بیان کرد: برای ادامه دادن راه کسانی که حماسه ۹ دی را ایجاد کردند به ۶ ویژگی و خصوصیت نیازمندیم، خداشناسی، دشمن‌شناسی، حق‌شناسی، باطل شناسی، دنیاشناسی و آخرت شناسی؛ کسانی که این شش مورد را شناختند حماسه‌های بزرگی را مانند ۹ دی در طول تاریخ آفریدند.

وی در ادامه عنوان کرد: غیر از خداوند در قلب خود راه ندهیم و مؤمن کسی است که قلب او مزین به نور ایمان باشد، آنچه که باعث شد در قلب امام خمینی ترس راه پیدا نکند اتصال قلب امام با خداوند بوده است.

فلسفی وجود دشمن را تا زمان حضور شیطان دانست و افزود: شیطان زمان را باید شناخت و در مقابل آن ایستادگی کرد و عقب نشینی نکرد، اگر در مقابل دشمن یک قدم عقب رفتی دشمن ده‌ها قدم پیشروی می‌کند.

این مجاهد و مبلغ کرد ابراز داشت: شناخت حقوقی که اطراف ما را احاطه کرده است بر همه ما لازم است، در رساله حقوق امام سجاد (ع) به برخی از آن‌ها اشاره شده است؛ حق خداوند، حق پدر و مادر، حق فرزند، حق استاد و ... را باید شناخت و در ادای این حقوق باید کوشش کرد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۹/ص۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول