اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

پیوند ملت با ولایت ساختمان رفیع انقلاب را از آسیب دور می‌کند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) شهرستان قزوین گفت: آنجه در این 40 سال ساختمان رفیع انقلاب اسلامی را از آسیب‌ها، گزندها و توطئه‌های دشمن دور نگه داشته همین پیوند مردم با ولایت بوده است.

پیوند ملت با ولایت ساختمان رفیع انقلاب را از آسیب دور می‌کند

محسن شیخ‌حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) شهرستان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین با بیان اینکه فتنه را باید از همه ابعاد شناخت، اظهار کرد: فتنه 88  مقوله‌ای است که هنوز همه ابعاد آن شناخته نشده است.

وی افزود: یکی ازویژگی‌های اصلی فتنه 88 همراهی و همکاری همه سرویس‌های اطلاعاتی و جریان‌های معاند بر علیه انقلاب اسلامی با شعار تقلب بود که آن را بقیه فتنه‌ها متمایز می‌کند.

شیخ‌حسنی اضافه کرد: خوراک و مقدمات این فتنه از مدتها قبل تهیه شده بود و دشمن آماده بود تا جرقه آن زده شود و دیدیم که دشمن تمام تلاش خود را برای اینکه این جرقه به آتشی بزرگ برای نظام تبدیل شود انجام داد.

وی عنوان کرد: آنچه در این بین تمام معادلات دشمن را بر هم زد نقش بی بدیل ولایت و مقام معظم رهبری در صحنه خنثی‌سازی این فتنه بزرگ بود که باعث شد این توطئه نیز شکست بخورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) شهرستان قزوین اضافه کرد: ارتباط تنگاتنگ رهبری با مردم که برگرفته از اعتماد قلبی است باعث شد تا اشاره رهبری مردم را برای دفاع از انقلاب به میدان بیاورد و دیدیم که این حماسه بزرگ چگونه شکل گرفت.

وی تصریح کرد: آنجه در این 40 سال ساختمان رفیع انقلاب اسلامی را از آسیب‌ها، گزندها و توطئه‌های دشمن دور نگه داشته همین پیوند مردم با ولایت بوده است و می بینیم که در تمام برهه‌های حساس نظام، این پیوند راهگشا است.

شیخ‌حسنی اضافه کرد: ماندگاری 9 دی به دلیل بصیرت و همراهی ملت با ولایت فقیه است و مادامی که ملت و ولایت این پیوند خود را حفظ کنند هرگز شاهد موفقیت دشمن در فتنه و تفرقه‌افکنی نخواهیم بود.

وی در پایان یادآور شد: امروز نیز کشتی انقلاب اسلامی در امواج پرتلاطم دشمنی‌ها با رهبری مقام معظم رهبری و همراهی همیشگی مردم به ساحل موفقیت، آرامش و سربلندی خواهد رسید و همین امر نیز دشمن را هراسان کرده است.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول