اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

کاهش هزینه تبلیغات برای بازی های ویدئویی

بررسی های موسسه آی اسپات نشان می دهد صرف هزینه برای تبلیغات بازی های ویدئویی در آمریکا در سال 2019 نسبت به سال 2018 کاهش یافته است.

کاهش هزینه تبلیغات برای بازی های ویدئویی

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از ونچربیت، در سال ۲۰۱۹ ( از اول تا ۸ دسامبر) مبلغی برابر با ۳۱۹.۶ میلیون دلار به تبلیغات تلویزیونی بازی های مختلف ویدئویی در آمریکا اختصاص یافته است. این رقم نسبت به سال ۲۰۱۸ حدود ۱۴.۸ درصد کاهش نشان می دهد.

همچنین مدت زمان اختصاص یافته به پخش تبلیغات بازی های ویدئویی در تلویزیون در آمریکا حدود ۲۷.۸ درصد کاهش یافته و میزان تاثیرگذاری این آگهی ها هم ۱۶.۱۰ درصد کمتر شده است.

 

بیشترین حجم تبلیغات مربوط به بازی های کنسول پلی استیشن بوده که رقمی برابر با ۱۰۸.۵ میلیون دلار را به خود اختصاص داده است. البته بودجه ای که به تبلیغات بازی های پلی استیشن اختصاص یافته ۴۵.۴ درصد کاهش نشان می‌دهد. در مقابل بودجه اختصاص یافته به تبلیغ بازی های ایکس باکس با رشد ۲۳۲ درصدی به ۱۰۰ میلیون دلار رسیده است.

به نظر می رسد تولیدکنندگان بازی های ویدئویی ترجیح می دهند در کنار تلویزیون به پلاتفورم های دیگری مانند اینترنت توجه بیشتری نشان دهند و لذا صرف هزینه برای تبلیغات تلویزیونی را کاهش داده اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول