اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مردم همواره پشتیبان ولی فقیه بوده و در میدان حضور دارند

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: مردم همواره پشتیبان ولی فقیه خود بوده و در برهه‌های حساس در میدان حضور دارند.

مردم همواره پشتیبان ولی فقیه بوده و  در میدان حضور دارند

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه انتخابات سرمایه یک کشور و مایه استحکام‌بخشی به آن است، اظهار کرد: در سال 88 انتخابات برگزار شد و مردم با حضور پرشور در انتخابات موجب یاس و ناامیدی دشمنان شدند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه دشمنان پس از ناامیدی موضوع تقلب در انتخابات را که موضوعی غیرممکن بود را مطرح کردند، گفت: با وجود رفع ابهامات و دعوت مستمر مقام معظم رهبری به آرامش و رعایت قانون، هنجارشکنان به تخلفات خود ادامه دادند.

وی با اشاره به گذشت زمان و سعه صدر مسؤولان و مردم در مقابل هنجارشکنان عنوان کرد: بنا بر اظهار نظر بسیاری از صاحب نظران روز 9 دی روز تبلور بصیرت و هوشیاری مردم بود.

بیگدلی با اشاره به اینکه روز 9 دی بار دیگر به دشمنان انقلاب و نظام نشان داد ملت ایران به آرمان‌های نظام و انقلاب پایبند هستند، ادامه داد: حماسه 9 دی ماه، نماد بصیرت و وفاداری مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی با انقلاب و رهبری بود.

بیگدلی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین دستاوردهای حماسه 9 دی شکست توطئه دشمنان انقلاب است، افزود: این روز نشان داد مردم همواره پشتیبان ولی فقیه خود بوده و در برهه‌های حساس در میدان حضور دارند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه 9 دی روز حماسه شکوه مردمی و اعلام ارادت به ولایت فقیه است، افزود: این روز نشان دهنده بصیرت مردم است که فتنه‌ها را شناخته و با آن مقابله می‌کنند. این نظام از مردم و برای مردم است.

وی با بیان اینکه مردم این انقلاب را به وجود آورده و به وسیله مردم نیز حفظ خواهد شد، اظهار کرد: حقانیت این نظام به دست مردم است.
بیگدلی با اشاره به اینکه مردم در روز 9 دی به مقام معظم رهبری لبیک گفته و به دعوت دشمنان نظام و انقلاب نه گفتند، افزود: همانگونه که تاریخ‌هایی چون 22 بهمن و و 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار بوده ،9 دی نیز ماندگار شده است.
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان عنوان کرد: اگر قرار به دادن نمره باشد، بالاترین نمره را مردم با حمایت خود از نظام گرفتند و از نظر کم‌کاری نیز بالاترین را مسؤولان دریافت کردند که به جوانان کشور فرصت معرفی توانایی‌های خود را ندادند.

انتهای پیام/73009/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول