اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ویژه برنامه‌های گرامیداشت حماسه 9 دی در زنجان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: ویژه برنامه‌های گرامیداشت حماسه 9 دی همزمان با این روز در زنجان برگزار می‌شود.

ویژه برنامه‌های گرامیداشت حماسه 9 دی در زنجان برگزار می‌شود

مسعود رمرودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: هم‌زمان با یوم‌الله 9 دی و آغاز دهه بصیرت برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه 9 دی نماد بصیرت در کشور است، بیان کرد: برنامه‌های این مناسبت باید در رده‌های سپاه، بسیج و آحاد جامعه و نقش مهم و تاثیرگذار این روز در جامعه طراحی شود.

وی با بیان اینکه نشست‌های بصیرتی سپاه و بسیج و اقشار دیگر جامعه به مناسبت روز ۹ دی برگزار می‌شود، گفت: این برنامه در شهرستان‌های مختلف برگزار می‌شود.

رمرودی با بیان اینکه طی روزهای گذشته و امروز برنامه‌های بصیرتی در شهرستان‌ها و مرکز استان آغاز شده است، افزود: سعی شده این برنامه‌ها در بستر مساجد و سالن‌ها و با حضور اقشار مختلف جامعه برگزار شود.

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطر نشان کرد: به منظور گرامیداشت حماسه 9 دی فضاسازی تبلیغی در شهرهای زنجان انجام می‌شود.

وی از برگزاری همایش‌ها و تحلیل‌های خبری، تبیینی و بصیرتی به مناسبت 9 دی خبر داد و گفت: همزمان با روز ۹ دی صدور بیانیه و اعلام مواضع بسیج به مناسبت این روز انجام می‌شود.

رمرودی با اشاره به برگزاری حلقه‌های صالحین با محوریت موضوع بصیرت عنوان کرد: تبیین تدابیر مقام معظم رهبری در چالش‌ها نیز به مناسبت ۹ دی انجام می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از تبیین ابعاد و ظرفیت منطقه‌ای روند مقاومت خبر داد و گفت: انتشار مقاومت اسلامی در کشورهای همسایه نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی به تبیین توطئه دشمنان در منطقه و تاکید بر آمادگی برای مقابله با آن اشاره کرد و گفت: آمادگی در مقابل اقدامات فتنه‌انگیزانه دشمنان نیز جزو برنامه‌های بسیج به مناسبت حماسه ۹ دی است.

رمرودی از برپایی نمایشگاه عکس فتنه و توطئه استکبار جهانی به مناسبت روز ۹ دی خبر داد و افزود: همزمان با این روز ایستگاه صلواتی برپا می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان همچنین به برگزاری جشنواره اسوه در زنجان اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه ۱۵ پایگاه موفق عملکرد خود را به عرضه نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/73009/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول