اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فتنه 88 موجب افزایش تحریم‌ها علیه کشورمان شد

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به بالا بودن خسارات معنوی فتنه در کشور گفت: دشمن پس از فتنه 88 به ایران اسلامی طمع کرد و ضمن افزایش تحریم‌ها علیه ایران قطعنامه صادر کرد.

فتنه 88 موجب افزایش تحریم‌ها علیه کشورمان شد

سردار جهانبخش کرمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی همواره در تلاش برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی هستند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه دشمن از روش‌های مختلف از جمله ایجاد ناامنی در داخل، تحمیل جنگ، تحریم، ایجاد فتنه داخلی و ... درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی است، افزود: آمریکا و همدستان آن همواره برای توطئه‌های خود برنامه‌ریزی کرده و در این راه، از عوامل داخلی بهره می‌گیرند.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای برپایی فتنه ۸۸ و القای تقلب در انتخابات عنوان کرد: برای این فتنه برنامه‌ریزی و بسترسازی شده بود تا در این فتنه به نظام و انقلاب آسیب وارد شود.

کرمی با تاکید بر در صحنه بودن مردم در نظام جمهوری اسلامی گفت: مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی هر کجا لازم بدانند به پشتیبانی از انقلاب اسلامی به پا خاسته و دشمنان را ناامید می‌کنند.

وی با اشاره به بالا بودن خسارات معنوی فتنه در کشور عنوان کرد: دشمن پس از فتنه 88 به ایران اسلامی طمع کرد و ضمن افزایش تحریم‌ها علیه ایران قطعنامه صادر کرد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه مردم ما با بصیرت هستند، اما عده‌ای با بی‌اطلاعی از دستاوردهای انقلاب در تله فتنه دشمنان می‌افتند، گفت: باید برای این افراد روشنگری شود و اگر همچنان بر دشمنی خود با نظام اصرار داشتند، صف آنان را از صف مردم جدا کرد.

انتهای پیام/73009/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول