اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

عملکرد فوتبال سمنان با وجود تنش‌‌ها مطلوب نخواهد بود/ ارسال درخواست برگزاری مجمع فوق‌العاده به فدراسیون

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه هیأت فوتبال استان از ابتدای ورود رضاعلی به‌عنوان رئیس هیأت با تنش‌هایی رو به رو بود که با این وجود، عملکرد مطلوب حاصل نخواهد شد، گفت: درخواست برگزاری مجمع فوق‌العاده به فدراسیون ارسال شد.

عملکرد فوتبال سمنان با وجود تنش‌‌ها مطلوب نخواهد بود/ ارسال درخواست برگزاری مجمع فوق‌العاده به فدراسیون

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مجتبی جانعلی عصر امروز در حاشیه برگزاری مجمع انتخابات رئیس هیأت بدمینتون استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران در زمینه تصمیم‌گیری در مورد رئیس هیأت فوتبال استان سمنان و اعتراضات و انتقادات مطرح‌شده نسبت به عملکرد علی رضاعلی رئیس این هیأت، اظهار کرد: با توجه به درخواست اعضای مجمع هیأت فوتبال استان، درخواست خود را مبنی بر برگزاری مجمع فوق‌العاده و تصمیم‌گیری در این زمینه به فدراسیون فوتبال انتقال داده‌ایم تا دوستان بتوانند موضوعات را آنجا بررسی کنند.

وی با بیان اینکه نامه‌ای برای مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ارسال شد، اضافه کرد: در دستور جلسه‌ای که از سوی فدراسیون فوتبال به ما اعلام شد، بحث برگزاری مجمع فوق‌العاده دیده نشده است.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در خصوص مجمع فوق‌العاده هیأت فوتبال استان، بیان کرد: توقع ما این است که عدالت در این مجمع در نظر گرفته شود و کسی تحت‌فشار قرار نگیرد که بخواهد به آنجا بیاید.

جانعلی افزود: اکنون اعضای مجمع اعتراضشان را به هیأت فوتبال اعلام کرده‌اند و مطمئناً وقتی اعضا در آنجا حضور یابند، باید خواسته خودشان را که به‌حق هم هست، عنوان کنند و مهم‌ترین تصمیم در آنجا گرفته شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم رئیس فدراسیون فوتبال هم نگاه ویژه‌تری نسبت به این موضوع داشته باشد و در دستور جلسه مجمع فوق‌العاده، حتماً بحث تصمیم‌گیری در مورد رئیس هیأت فوتبال استان سمنان مطرح شود و اگر غیر از این باشد، بنده در هیأت جلسه مجمع حضور پیدا نخواهم کرد و این مجمع را در استان، قانونی نمی‌دانم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه هیأت فوتبال استان از ابتدای ورود رضاعلی با تنش‌های مختلفی رو به رو بوده است، تصریح کرد: با وجود این تنش‌ها عملکرد مطلوب حاصل نخواهد شد و هیأت فوتبال این استان باید به سمتی برود که با ایجاد رقابت‌ها و صمیمیت‌ها بتواند انسجام لازم را به دست آورد و حرفی برای گفتن داشته باشد.

وجود بیش از ۸۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در استان سمنان

جانعلی با بیان اینکه بیش از ۸۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در استان سمنان وجود دارد، گفت: از این تعداد بیش از ۴۰ پروژه به‌صورت تفاهم‌نامه با شوراها و دهیاری‌ها است و با پیگیری وزارت ورزش و پیگیری‌های شرکت توسعه مقرر شد تا دو پروژه تا پایان سال جاری افتتاح شود. 

وی در خصوص برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان تا پایان سال جاری، بیان کرد: برنامه‌های انتخابی تیم ملی معمولاً در سه  ماه آخر سال بیشتر انجام می‌شود و اعزامی‌های زیادی را در هیأت‌های ورزشی این استان برای حضور در تیم ملی خواهیم داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به وجود ۶ پروژه با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۵ درصد در این استان، گفت: مرحله نخست استادیوم ۱۵ هزار نفری شهرستان شاهرود و مجموعه جانبازان سمنان که یک مجموعه بزرگ کشوری است تا پایان سال و مجموعه ورزشی درجزین تا پایان دهه فجر افتتاح خواهد شد.

جانعلی از اجرای دو پروژه ورزشی در شهرستان‌های شاهرود و میامی خبر داد و خاطرنشان کرد: یکی از این پروژه‌ها ۲۰ روز گذشته در مجن بعد از هشت سال افتتاح شد. 

انتهای پیام/2568/خ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول