اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فوتبالی‌های سمنان؛ منتظر مجمع فوق‌العاده

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: درخواست برگزاری مجمع فوق‌العاده به فدراسیون فوتبال داده شده است تا این مجمع در استان برگزار شود.

فوتبالی‌های سمنان؛ منتظر مجمع فوق‌العاده

مجتبی جانعلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان در پاسخ به این پرسش که «وضع هیأت فوتبال استان سمنان چه زمانی به سامان می‌رسد؛ گویا برنامه مشخصی برای اصلاح امور ندارد و خیلی‌ها خواهان برکناری رئیس این هیأت هستند»، اظهار کرد: هنوز نتوانسته‌ایم قضاوت عادلانه‌ای نسبت به این هیأت داشته باشیم؛ چون فضا ملتهب است.

وی تصریح کرد: خواسته رئیس هیأت فوتبال استان سمنان، حاکمیت آرامش برای مدیریت است و برخی اعتقاد دارند او شایستگی مدیریت ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان افزود: بر حسب این نظرات، درخواست برگزاری مجمع فوق‌العاده به فدراسیون فوتبال داده شده است تا این مجمع در استان برگزار شود.

جانعلی ادامه داد: همه اهالی فوتبال باید به جمع‌بندی در این جلسه کمک کنند؛ چون فوتبال بیشترین مخاطب را بین مردم دارد و فوتبال استان نباید به این شکل ابتر بماند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان تصریح کرد: دیداری با رئیس فدراسیون فوتبال داشتیم و او هم این موضوع را پذیرفت و قول داد تا زودتر این مجمع را در استان سمنان برگزار کند.

وی با اشاره به اینکه نگاه تمرکزی به توانمندی داخل استان سمنان در جهت تیم‌داری در لیگ‌های مختلف خوب است، افزود: باید در این راستا کار کنیم و اهتمام بیشتری داشت.

جانعلی بیان کرد: جذب اسپانسر از بیرون از استان سمنان، تشویق و انگیزه‌ای برای جوانان به‌منظور رسیدن به خواسته‌هایشان است.

به گزارش فارس؛ فوتبالی‌های استان سمنان از بیش از دو ماه قبل تاکنون منتظر برگزاری مجمع فوق‌العاده هیأت فوتبال این استان هستند.

انتهای پیام /74035/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول