اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

اهمیت تنوع بخشی به تولید محصولات آرایشی و بهداشتی

مدیرکل صنایع آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو بر اهمیت تنوع بخشی به تولید محصولات آرایشی و بهداشتی تأکید کرد.

اهمیت تنوع بخشی به تولید محصولات آرایشی و بهداشتی

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، عبدالعظیم به‌فر در مراسم افتتاح خط تولید محصولات آرایشی و بهداشتی با بیان اینکه صادرات محصولات آرایشی و بهداشتی سختی‌های صادرات در حوزه دارو را ندارد، گفت: می‌توان با خلاقیت و هنر نسبت به تولید و صادرات محصولات آرایشی و بهداشتی اقدام کرد.

وی از تولیدکنندگان خواست تا اگر مشکلات و موانعی در تولید یا صادرات محصولات آرایشی و بهداشتی دارند با سازمان غذا و دارو مطرح کنند تا برطرف شود.

به‌فر ابراز امیدوار کرد سال آینده شاهد صادرات محصولات آرایشی و بهداشتی از ایران باشیم.

وی با تاکید بر اهمیت تنوع بخشی به تولید محصولات آرایشی و بهداشتی، گفت: در هر سال باید 25 تا 30 درصد تغییر در تولید این محصولات ایجاد شود که می‌تواند شامل بسته بندی و یا فرمولاسیون شود، در عین حال 10 درصد از تغییرات نیز می‌تواند از محل به کارگیری مواد اولیه جدید حاصل شود.

به گزارش فارس، محمدرضا شانه‌ساز رئیس سازمان غذا و دارو نیز با بیان اینکه بخش تولید مورد هجوم دشمن قرار دارد، گفت: در حال حاضر تولید، خط مقدم جهاد است و مسئولان باید تولیدکنندگان را یاری کنند تا از تنگناها و مشکلاتی که دشمن ایجاد می‌کند، سربلند بیرون بیایند.

وی افزود: قبلاً در رفاه زندگی می‌کردیم ولی پیکره کشور با آلودگی‌هایی همراه بود که هم اکنون این آلودگی‌ها در حال تصفیه شدن است و افراد زالو صفت از پیکر اقتصاد کشور زدوده می‌شوند. در این شرایط مجموعه‌هایی که به دور از رانت کار کنند، انگیزه قوی‌تری برای تولید خواهند داشت.

وی تاکید کرد: شرایط تحریم موقعیت را برای رشد بهتر تولید در کشور فراهم کرده و مجموعه‌های خوب می‌توانند به دور از رانت فعال باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول