اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

برگزاری نخستین مهرواره استانی سرود در گیلان

مدیر‌کل کانون گیلان از برگزاری مرحله استانی نخستین مهرواره‌ سراسری سرود (آفرینش) در گیلان خبر داد.

برگزاری نخستین مهرواره استانی سرود در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسفندیار ضیائی در جمع خبرنگاران با اشاره به مرحله استانی نخستین مهرواره‌ سراسری سرود (آفرینش) اظهار کرد: این مهرواره 5 دی 1398 با عنوان «نغمه‌های روشن فردا» در شهر رشت برگزار‌ می‌شود.

وی، فرصت‌سازی جهت هم‌افزایی، افزایش نشاط در مخاطبان و کشف و پرورش استعداد و شکوفایی خلاقیت کودکان و نوجوانان ایران اسلامی را از اهداف این برگزاری مهرواره است.

مدیر‌کل کانون فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با بیان اینکه در این رویداد گروه‌های سنی 6 تا 16 سال و مربیان حضور دارند، افزود: 16 گروه «سرود نمایش» از 12 مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در این مهرواره به هنر‌نمایی می‌پردازند.

ضیائی، تأکید بر خواندن سرود و حرکاتِ نمایشی در خدمت آن را، ملاک‌‌ انتخاب 3 اثر برگزیده استانی از سوی داوران و ارسال به دبیرخانه مرکزی در تهران برشمرد و گفت: پس از انتخاب اثرات برگزیده، 7 اثر به همراه یک اثر از استان میزبان، به مرحله کشوری این رویداد هنری راه‌ خواهند‌ یافت.

وی با بیان اینکه پیشینه‌ غنی فرهنگی و ظرفیت‌های گسترده این دیار، فرصتی مغتنم برای برگزاری این مهرواره ‌است، خاطرنشان کرد: در این رویداد از همراهی تمامی دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مردم‌نهاد برای رشد و بالندگی هرچه بیش‌تر آینده‌سازان استقبال‌ می‌کنیم.

انتهای پیام/84008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول