اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

آینده‌سازی درگروِ رونق‌بخشی به فعالیت‌های پژوهشی است

مدیر‌کل کانون گیلان با بیان اینکه آینده‌سازی درگروِ رونق‌بخشی به فعالیت‌های پژوهشی است، گفت: ویژه‌برنامه‌های هفته پژوهش این نهاد با شعار «آینده ساختنی است»، از 25 تا 30 آذر 1398 در مراکز فرهنگی هنری سراسر استان برگزار‌ می‌شود.

آینده‌سازی درگروِ رونق‌بخشی به فعالیت‌های پژوهشی است

اسفندیار‌ ضیائی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه توسعه و ترویج فرهنگ پژوهش و فرصت سازی برای گسترش و کاربست پژوهش‌های بنیادی از اهداف یازدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش است، اظهار کرد: ایجاد بستر‌های مناسب برای تقویت سازوکار‌های انگیزشی این فعالیت و درعین‌حال معرفی پژوهش‌گران برتر از دیگر اهداف یازدهمین ویژه‌‌برنامه هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان به شمار‌ می‌رود.

وی از برپایی نمایشگاه دست‌آورد‌های پژوهشی اعضا و مربیان خبر داد و تصریح کرد: نشست مربیان و فعالان عرصه پژوهش، دعوت از پژوهش‌گران و صاحب‌نظران این عرصه و فراهم‌سازی زمینه‌های بازدید کودکان و نوجوانان از مراکز علمی و تولیدی خبر داد و برگزاری کارگاه‌های علمی و  پژوهشی با همراهی اعضا و دانش‌آموزان مدارس از دیگر برنامه‌ها است.

مدیرکل کانون استان گیلان از تعامل و همکاری با دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مردم‌نهاد فعال در این حوزه خبر داد و گفت: برگزاری ویژه‌برنامه‌های مشترک با محوریت محیط‌زیست و بهداشت ازجمله این فعالیت‌ها است.

ضیائی بهره‌گیری از فعالیت‌های پژوهش محور برای مأنوس سازی هرچه بیش‌‌تر آینده‌سازان با آموزه‌های دینی را از رسالت‌های کانون دانست و برپایی کارگاه پژوهشی با موضوع «نماز و آراستگی» را حرکتی در مسیر دست‌یابی به این هدف برشمرد.

وی با اشاره به استقبال روز‌افزون از فعالیت‌های پژوهشی کانون پرورش فکری  و موفقیت اعضا و مربیان این مجموعه‌ی فرهنگی در سطح کشور و استان بیان کرد: تجلیل از مربیان و اعضای پژوهش‌گر از دیگر برنامه‌‌هایی است که در دستور کار قرار دارد. 

مدیرکل کانون استان گیلان به‌ضرورت‌ فعالیت‌های پژوهشی از منظر دین مبین اسلام اشاره کرد و افزود: نیاز‌های امروز جامعه به ژرف‌اندیشی و تولید علم در سایه فعالیت‌های تحقیقی است و از همگان برای همراهی با فعالیت‌های هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دعوت‌ می‌شود.

انتهای پیام/84007

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول