اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

۴ پژوهشگر شیرازی در جمع پژوهشگران یک درصد برتر جهان

نام چهار نفر از پژوهشگران دانشگاه صنعتی شیراز در جمع یک درصد پژوهشگران برتر جهان قرار گرفت.

۴ پژوهشگر شیرازی در جمع پژوهشگران یک درصد برتر جهان

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، نام چهار نفر از پژوهشگران دانشگاه صنعتی شیراز در جمع یک درصد پژوهشگران برتر جهان قرار گرفت.

سید جعفر روزگار معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شیراز در این خصوص گفت: براساس اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، طاهر نیکنام، جمشید آقایی، عبدالله کاووسی فرد و محمدحسن خوبان اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی برق و الکترونیک دانشگاه صنعتی شیراز در جمع یک درصد پژوهشگران برتر جهان قرار گرفتند.

وی افزود: در این ارزیابی که با بررسی سوابق پژوهشی محققان در بازه زمانی ۱۰ ساله و با روش شناسی پیشرفته شناسایی از پایگاه استنادی ESI و WOS مورد مطالعه قرار گرفته است، سه شاخص استنادات کل به مقالات نویسنده، تعداد متوسط خوداستنادی به ازای هرمقاله و متوسط درصد خوداستنادی یک نویسنده به عنوان معیارهای مهم ارزیابی مورد استفاده قرار گرفته اند.

*امتیاز اساتید 

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شیراز گفت: طبق گزارش معاونت پژوهش و فناوری پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، طاهر نیکنام با تعداد کل ۱۹۰ مقاله و شاخص H-index معادل ۴۸، جمشید آقایی با تعداد کل ۱۱۹ مقاله و شاخص H-index معادل ۳۱ و عبدالله کاووسی فرد با تعداد کل ۵۵ مقاله و شاخص H-index معادل ۲۴ و محمد حسن خوبان با تعداد کل ۶۹ مقاله و شاخص H-index معادل ۲۵ موفق به کسب این عنوان ارزشمند شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول