اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

هدف دشمن فشار بر شورای نگهبان است

امام‌جمعه آستارا ضمن‌انتقاد از تأیید صلاحیت همه نامزدهای انتخابات مجلس گفت: فشار بر شورای نگهبان از اهداف دشمن است که هیئت‌های اجرایی انتخابات ناخواسته با تأیید صلاحیت اکثریت نامزدها به اجرایی شدن آن کمک می‌کنند.

هدف دشمن فشار بر شورای نگهبان است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های عبادی‌سیاسی نماز جمعه این هفته ضمن‌انتقاد از تأیید صلاحیت همه نامزدهای انتخابات مجلس اظهار کرد: هیئت‌های اجرایی یکی‌دوروزه سروته قضیه را سر هم آورده و تنها یک نفر را رد صلاحیت کردند تا بگویند ما هم کاری انجام داده‌ایم. 

وی با بیان اینکه هیئت‌های اجرایی معتقد هستند ازآنجایی‌که مراجع چهارگانه استعلام نامزدهای انتخابات را سفید اعلام کرده‌اند ما هم مجبور به تأیید آن‌ها شدیم، گفت: در کنار استعلام‌های مراجع چهارگانه، تحقیق محلی و اشتهارد افراد از دیگر ابزارهای هیئت‌های اجرایی انتخابات برای رد یا صلاحیت هر یک از نامزدها است.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به اینکه هیئت‌های اجرایی انتخابات با تأیید اکثریت نامزدهای یازدهمین دوره از انتخابات مجلس، توپ را در زمین شورای نگهبان انداخته‌اند، افزود: فشار بر شورای نگهبان از اهداف دشمن است که هیئت‌های اجرایی انتخابات ناخواسته با تأیید صلاحیت همه نامزدها به اجرایی شدن آن کمک می‌کنند. 

امام‌جمعه آستارا ضمن سفارش به رعایت تقوا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تصریح کرد: شیطان در ایام انتخابات در انسان نفوذ می‌کند و فعالان فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی باید حواسشان جمع باشد تا به خاطر دنیای دیگران دین‌فروشی نکنند که در این صورت در ردیف بدترین افراد قرار می‌گیرند. 

حافظ‌نیا بی‌دولت‌سازی را از دیگر توطئه‌های استکبار جهانی جهت آسیب‌زدن به ایران اسلامی دانست و بیان کرد: دشمن نمونه بارز بی‌دولت‌سازی را در کشورهای عراق و لبنان اجرا کرده و مقصد بعدی او جمهوری اسلامی ایران است تا با فشار حداکثری باعث استعفای دولت فعلی شود. 

خطیب جمعه آستارا با بیان اینکه دولت روحانی در قبال اقدامات خود به مردم و مقام معظم رهبری باید پاسخ‌گو باشد، افزود: مقام معظم رهبری و مردم در کنار نقد، از اقدامات دولت از روحانی و کابینه او پشتیبانی کرده‌اند و این نشان از جایگاه کنونی دولت در جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی ضمن‌تأکید بر رعایت حدود شرعی در جشن‌های شب یلدا تصریح کرد: در برخی رستوران‌ها و مهمان‌سراها به اسم جشن یلدا کارهای خلاف شرع انجام می‌شود که اختلاط بین زن و مرد، کشف حجاب و پخش موسیقی‌های غیرمجاز از نمونه‌های بارز آن است که از نیروی انتظامی انتظار داریم با هنجارشکنان برخورد کند. 

امام‌جمعه آستارا با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به اجلاس سراسری نماز بیان کرد: طبق بیانات رهبری نماز از برجسته‌ترین و شگفتی‌سازترین هدیه‌های الهی بوده و جلوگیری از فحشا و منکرات، آرامش‌بخش روحی و روانی و اصلاح جوامع بشری ازجمله مزیت‌های آن است. 

انتهای پیام/84008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول