اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

مدارس جم تعطیل شد/ آماده‌باش دستگاه‌های مدیریت بحران برای مقابله با سیل

فرماندار شهرستان جم گفت: تمامی مدارس شهرستان در روز دوشنبه تعطیل است و با توجه به احتمال وقوع سیل، دستگاه‌های مدیریت بحران در آماده‌باش کامل قرار گرفته‌اند.

مدارس جم تعطیل شد/ آماده‌باش دستگاه‌های مدیریت بحران برای مقابله با سیل

محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان جم، با اشاره به ورود سامانه بارشی قدرتمند به استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی وقوع بارندگی شدید و احتمال آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها در روز دوشنبه، تمامی مدارس شهرستان در نوبت صبح و عصر روز دوشنبه ۲۵ آذرماه تعطیل است.

فرماندار شهرستان جم افزود: با اعلام هواشناسی استان بوشهر بارندگی‌ها در روز سه‌شنبه نیز وجود خواهد داشت که هنوز تصمیمی در خصوص تعطیلی مدارس در روز سه‌شنبه گرفته نشده است و به‌زودی در خصوص تعطیلی مدارس در این روز نیز تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی بیان کرد: تمامی دستگاه‌های مدیریت بحران شهرستان جم در آماده‌باش کامل قرار دارند و با توجه به هشدار سازمان هواشناسی در خصوص اینکه بارندگی شدیدی در جنوب استان بوشهر به وقوع می پیوندد، تمامی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و نیروهای امدادی برای مقابله با سیل در آمادگی به سر می‌برند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول