اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فرمانداری‌های سمنان؛ حائز امتیاز کامل توسعه مشارکت و نشاط سیاسی

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان گفت: تمام فرمانداری‌های این استان ۱۰۰ درصد امتیاز را در محور توسعه مشارکت و نشاط سیاسی کسب کردند.

فرمانداری‌های سمنان؛ حائز امتیاز کامل توسعه مشارکت و نشاط سیاسی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، قاسم شریفی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصادی مقاومتی استان سمنان اظهار کرد: تحلیل و رتبه‌بندی شاخص‌های اختصاصی فرمانداری‌های تابعه استان سمنان در سال ۹۷ با هشت محور و ۳۴ شاخص با سقف امتیازی یک‌هزار برای ارزیابی از عملکرد فرمانداری‌ها مدنظر قرار گرفت.

وی افزود: درصد تحقق امتیاز محورهای هشت‌گانه ارزیابی استان سمنان بالغ‌بر ۸۱.۷ درصد بوده که ۸۱۷ امتیاز از سقف یک‌هزار امتیاز به‌طور میانگین در استان کسب شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان ادامه داد: کل فرمانداری‌های کشور ۷۹۰ امتیاز از یک‌هزار امتیاز را کسب کردند که در این استان با کسب ۸۱۷ امتیاز، از نُرم کشوری بالاتر قرار داریم.

شریفی با بیان اینکه در محور توسعه مشارکت و نشاط سیاسی، تمام فرمانداری‌های استان سمنان ۱۰۰ درصد امتیاز را کسب کردند، اضافه کرد: در محور توسعه شهری و روستایی، فرمانداری‌های سمنان و سرخه توانستند ۱۰۰ درصد امتیازات را به دست آورند.

وی بیان کرد: در عملکرد نهایی، فرمانداری سمنان با ۸۸.۵ درصد، دامغان با ۸۳.۹ و شاهرود با ۸۳.۱ درصد در رتبه‌های نخست تا سوم قرار گرفتند و تمام فرمانداری‌ها نسبت به عملکرد خود در سال ۹۶ از رشد خوبی برخوردار بودند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول