اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

آقایان به جای ادعاهای کذب مسئولیت اشتباهات خود را بپذیرند

مسوول بسیج دانشجویی همدان در پاسخ به ادعاهای رئیس دانشگاه پیام نور در ارتباط با هنجارشکنی در برنامه «روز دانشجو» در نهاوند گفت: بهتر است آقایان به جای فرافکنی، ادعاهای کذب و ایجاد فضای دوقطبی مسئولیت کار خود در فضای دانشگاه و وظایف مربوط به خود را بپذیرند.

آقایان به جای ادعاهای کذب مسئولیت اشتباهات خود را بپذیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بعد از برنامه روز دانشجو در دانشگاه پیام نور نهاوند با اجرای دابسمش چند تراک موسیقی زیرزمینی خوانندگان غرب‌نشین و هنجارشکنی‌های متعدد در آن و البته با حضور رئیس دانشگاه پیام نور استان، این مسوول طی مصاحبه‌ای مدعی شد که این برنامه با حضور مسوول بسیج دانشجویی نهاوند برگزار شده است.

مسوول بسیج دانشجویی همدان در ارتباط با این ادعای کذب واکنش نشان داد و اظهار کرد: رئیس دانشگاه پیام نور و دیگر دست‌اندرکاران برگزاری این برنامه بهتر است به جای اینکه دنبال ایجاد دوقطبی باشند مسئولیت کار خود در فضای دانشگاه و وظایف مربوط به خود را بپذیرند.

طیب فریادرس گفت: متأسفانه گویا این جریان عادت دارد مسئولیت‌پذیر نباشد همان طور که در این سال‌ها با بی‌تدبیری آنها شاهد فرار از مسئولیت و پاسخگویی به مردم بوده و هستیم.

وی با بیان اینکه اینها می‌خواهند با ایجاد فضای دوقطبی از زیر بار مسئولیت فرار کنند افزود: رئیس دانشگاه پیام نور مدعی شده متولی برنامه «روز دانشجو» بسیج دانشجویی بوده است در صورتی که در پوستر آن که موجود هم است اسمی از این مجموعه برده نشده است.

مسوول بسیج دانشجویی همدان با طرح این سوال که چرا آقایان برای فرار از پاسخگویی توپ را به زمین دیگری می‌اندازند و مطالب کذب می‌گویند؟ گفت: در پوستر برنامه نام دانشگاه پیام نور و معاونت فرهنگی آن درج شده است نه اسم بسیج دانشجویی.

وی ادامه داد: از طرف دیگر رئیس دانشگاه پیام نور عنوان کرده مسوول بسیج دانشجویی نهاوند در برنامه حضور داشته است که در پاسخ باید گفت ایشان در آخرین ساعات و برای تقدیر از تعدادی از دانشجویان در برنامه حاضر شده و تصاویر آن نیز موجود است.

فریادرس افزود: مسوول بسیج دانشجویی نهاوند وقتی از پخش موسیقی هنجارشکن در برنامه باخبر شده بود نیز تذکر لازم را داده بود.

وی در ادامه با اشاره به صحبت دیگر رئیس دانشگاه پیام نور مبنی بر اینکه آهنگ‌هایی که آن روز پخش شده، حرام نبوده است گفت: ما در پاسخ به این اظهار نظر ایشان، می‌خواهیم که متن آهنگ را منتشر کنند تا مردم خود قضاوت کنند حق با کیست؟

مسوول بسیج دانشجویی همدان تأکید کرد: آقایان باید مروت و مردانگی لازم را داشته باشند و پاسخگوی اشتباهات خود باشند، این طور نباید باشد که وقتی انتقادی به مسئله‌ای می‌شود جریان غرب‌گرا سریع زمین بازی را عوض کند و از پاسخگویی امتناع.

وی گفت: کسانی که مرتکب اشتباهی می‌شوند بهتر است به جای فرافکنی و ایجاد فضای دوقطبی از مردم عذرخواهی کنند و مراقب باشند که دیگر مرتکب چنین اشتباهاتی نشوند.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول