اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بسیج در برخورد با هنجارشکنی‌ها و قانون شکنی‌ها در کنار ناجا خواهد بود

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه سپاه و بسیج نیز از مواضع انقلابی فرمانده نیروی انتظامی کشور و فرماندهان نیروی انتظامی استان‌ها به خصوص استان زنجان حمایت خواهد کرد، گفت: بسیج هرجا که لازم باشد با رعایت قوانین و مقررات در کنار نیروی انتظامی در برخورد با هنجارشکنی‌ها و قانون شکنی‌ها خواهد بود.

بسیج  در برخورد با هنجارشکنی‌ها و قانون شکنی‌ها در کنار ناجا خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه خبری پلیس،  جهانبخش کرمی ضمن حمایت و تشکر از سخنان فرمانده ناجا در برخورد با هنجارشکنی‌ها و بی‌قانونی‌ها اظهار کرد: نیروی انتظامی روز و شب تلاش می‌کند تا امنیت و آرامش در جامعه حاکم باشد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه تلاش نیروی انتظامی برای آسایش مردم است، افزود: برای اینکه نیروی انتظامی بتواند به وظیفه خود عمل کند، لازم است تا قوانین و مقررات را اجرا کند بنابراین افرادی که تحت تاثیر رسانه‌های بیگانه هنجارشکنی و قانون شکنی کرده و ارزش‌های اسلامی را زیر پا می‌گذارند نباید از برخوردهای نیروی انتظامی در امان باشند.

 وی بیان کرد: افرادی که قانون شکنی و هنجارشکنی کرده و ارزش‌های انقلابی و اسلامی را زیر پا می‌گذارند، باید منتظر برخوردهای قانونی نیروی انتظامی نیز باشند.

سردار جهانبخش با بیان اینکه سپاه و بسیج نیز از مواضع انقلابی فرمانده نیروی انتظامی کشور و فرماندهان نیروی انتظامی استان‌ها به خصوص استان زنجان حمایت خواهد کرد، خاطرنشان کرد: بسیج هرجا که لازم باشد با رعایت قوانین و مقررات در کنار نیروی انتظامی در برخورد با هنجارشکنی‌ها و قانون شکنی‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول