اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

زوج‌های جوان در سمنان یک‌هفته‌ای وام ازدواج می‌گیرند

مدیر امور شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان سمنان گفت: مشکلی در زمینه پرداخت وام ازدواج در این بانک وجود ندارد و ظرف یک هفته وام‌ها پرداخت خواهد شد.

زوج‌های جوان در سمنان یک‌هفته‌ای وام ازدواج می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ایمان صمدی ظهر امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات، با اشاره به دوازدهمین سالروز افتتاح بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اظهار کرد: این بانک با بیش از ۵۳۰ شعبه و سه هزار نیروی جوان و متخصص در کشور فعالیت دارد.

وی با اشاره به توجه به جوان‌گرایی در این بانک گفت: ۹ شعبه از بانک مهر ایران با ۵۲ نیروی جوان و متخصص در استان سمنان فعالیت دارد.

مدیر امور شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان سمنان بیان کرد: طی این ۱۲ سال، ۸۵ هزار فقره تسهیلات در استان سمنان با جمع مبلغ هشت هزار میلیارد تومان و با میانگین هر فقره ۱۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

صمدی افزود: سقف تسهیلات این بانک برای نیازهای ضروری معیشت و درمان، 30 میلیون تومان و برای واحدهای تولیدی، ۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده و حرکت به سمت بانکداری الکترونیک هدف این بانک است؛ تمام عملیات بانکی ما به‌صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: بانک مهر ایران در سال گذشته و امسال موفقیت جهانی کسب کرده؛ این بانک به‌عنوان سومین بانک ‌قرض‌الحسنه برتر در جهان شناخته شده و جایزه نخبه اقتصادی جهان اسلام به این بانک تعلق گرفته است.

مدیر امور شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان سمنان با بیان اینکه عملکرد شفاف بانک و اعتماد روزافزون مشتریان جزو افتخارات ما محسوب می‌شود، گفت: این بانک برای اعطای تسهیلات به نهادهای حمایتی ازجمله کمیته امداد، بهزیستی و همچنین بنیاد مسکن، بنیاد برکت و سازمان زندان‌ها تفاهم‌نامه‌های مختلفی با این نهادها منعقد کرده است.

صمدی با اشاره به اقبال عمومی مردم به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: با توجه به عنایت به مسائل فقهی و شرعی در این بانک، مردم از این بانک استقبال کرده‌اند و با خیال راحت پول خود را در این بانک سپرده می‌کنند و وام می‌گیرند.

وی ادامه داد: تسهیلات در این بانک با یک ضامن معتبر و بدون گرفتن هیچ وثیقه سنگینی پرداخت خواهد شد؛ شفافیت، وجود پرسنل جوان در بدنه مدیریتی این بانک و تکریم ارباب رجوع از دیگر دلایل اقبال عمومی مردم به این بانک است.

مدیر امور شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان سمنان اضافه کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۱۴ نوع طرح برای پرداخت تسهیلات به اشخاص حقیقی اجرا می‌کند؛ بانوان در قالب سه حوزه زنان سرپرست خانوار، طرح انگیزش مهر و زنان خانه‌دار می‌توانند از این بانک تسهیلات دریافت کنند.

صمدی اضافه کرد: زنان سرپرست خانواده با توجه به نیازهای ضروری‌شان هر زمانی که به این بانک مراجعه کنند، می‌تواند تسهیلات دریافت کنند و نیازی به سپرده‌گذاری و امتیازگیری ندارند؛ مشکلی در زمینه پرداخت وام ازدواج در این بانک وجود ندارد و ظرف یک هفته پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای طرح انگیزش مهر برای بانوان گفت: بانوانی که به شرکت در صندوق‌های خانوادگی علاقه دارند، می‌توانند به‌صورت ماهانه مبالغ خود را به این بانک واریز کنند و این مبلغ را بدون گرفتن مبالغ اضافه دو برابر می‌کنیم و به آنها تسهیلات پرداخت می‌شود.

مدیر امور شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان سمنان بیان کرد: رشد منابع بانک در استان سمنان امسال نسبت به اول سال، ۶۰ درصد بوده؛ در حالی که این عدد در کشور ۴۵ درصد است

صمدی بیان کرد: تا بیش از ۹۷ درصد منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان سمنان تسهیلات پرداخت شده است و افتخارات این بانک این است که وام‌ها به‌صورت هدفمند پرداخت می‌شود.

وی اضافه کرد: کل مطالبات این بانک در استان سمنان نسبت به مصارف ۲۴۰ میلیون تومان است و هیچ پرونده قضایی علیه هیچ‌کس ایجاد نشده است.

مدیر امور شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان سمنان افزود: حدود ۲۵ درصد تسهیلات پرداخت شده در بانک مهر ایران در کشور مربوط به بخش اشتغال است؛ مشتریان بانک مهر عدد هشت میلیون نفر را گذراندند و با وجود ۱۴۵ هزار مشتری در استان سمنان، سه هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال منابع جمع‌آوری شده است.

صمدی افزود: سال جاری ۱۴ هزار فقره تسهیلات در استان سمنان به مبلغ دو هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

انتهای پیام/2568/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول