اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مشکلات آذر‌آب و هپکو لاینحل نیست

معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهوری گفت: مشکلات مشکلات آذر‌آب، هپکو و واگن‌پارس لاینحل نبوده و با تمرکز دقیق بر مسائل می‌توان راهکارهای عملیاتی اتخاذ کرد.

مشکلات آذر‌آب و هپکو لاینحل نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سعید شیرکوند ظهر امروز پس از بازدید از سه واحد تولیدی هپکو، آذرآب و واگن‌پارس اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به بازدید انجام شده از 3 واحد تولیدی بزرگ استان مرکزی(آذر‌آب، هپکو و واگن پارس) مسائل و مشکلات این 3 واحد ارزیابی و بررسی شد.

وی افزود: مشکلات این واحدها لاینحل نبوده و با تمرکز دقیق بر مسائل می‌توان راهکارهای عملیاتی اتخاذ کرد، بر همین اساس مشکلات و مسائل واحدهای بزرگ صنعتی اراک شامل هپکو، آذرآب و واگن‌پارس آنها روز دوشنبه ۱۸ آذرماه در نشستی به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور بررسی و تصمیم لازم اتخاذ می‌شود.

معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس‌جمهوری تصریح کرد: این 3 واحد صنعتی دارای مشکلاتی مشترکی مثل تغییرات زودهنگام سهامدار، نبود ثبات مدیریتی، مسائل مرتبط با امور مالیاتی، بیمه تأمین اجتماعی و برخی از بانک‌های عامل هستند که باید برای برطرف شدن آن‌ها برنامه‌ریزی کرد.

شیرکوند مهم‌ترین عامل حیات واحدهای صنعتی را کار و سفارشات تولیدی دانست و بیان کرد: هر 3 واحد تولیدی با این مشکل مواجه بودند، بنابراین باید با مدیریت واردات کالا و واگذاری قراردادهای کاری به این شرکت در راستای برطرف شدن مشکلات آنها گام برداشت.

وی خاطرنشان کرد: در راستای پیگیری مشکلات این 3 واحد تولیدی با آغاز دولت فعلی وزرا و مسئولان رده‌بالای دولتی به دنبال پیگیری‌های مسئولان استانی به اراک سفر کرده‌اند اما مشکلات همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول