اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

آخرین تحولات باشگاه تراکتور/از برکناری دنیزلی تا انتخاب شیخ لاری

امروز باشگاه تراکتور اعلام کرد که به همکاری خود با دنیزلی پایان بخشیده و احد شیخ لاری هدایت این تیم را برعهده دارد.

آخرین تحولات باشگاه تراکتور/از برکناری دنیزلی تا انتخاب شیخ لاری

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بعد از تساوی بدون گل تیم تراکتور برابر شاهین بوشهر و اعتراض هواداران این تیم به نتایج تیم تراکتور، پیش‌بینی می‌شد که تغییراتی در این تیم صورت گیرد که این تغییرات در کادر فنی تیم تراکتور بود.

ظهر امروز باشگاه تراکتور رسما اعلام کرد که به همکاری خود با دنیزلی پایان بخشیده و شیخ لاری فعلا هدایت این تیم را برعهده دارد.

خبرگزاری فارس در آذربایجان‌شرقی اخبار امروز تیم تراکتور را به صورت لحظه به لحظه پیگیر خواهد کرد:

00:00: عصر روز گذشته مصطفی دنیزلی سرمربی تیم تراکتور درخواست جلسه‌ای با صادقیان مدیر عامل باشگاه تراکتور داده است. قرار است ظهر امروز این جلسه در دفتر باشگاه تراکتور برگزار شود.

9:30 دقیقه: تعدادی از بازیکنان تیم تراکتور با انتشار پست‌هایی در فضای مجازی از هواداران تیم تراکتور بابت نتایج هفته‌های اخیر عذرخواهی کرده و عنوان کردند این نتایج را جبران خواهند کرد. میثم تیموری، مهدی تیکدری و محمدرضا آزادی از جمله این بازیکنان بودند.

10:35 دقیقه: اخباری مبنی بر ترک تبریز توسط دنیزلی در صبح امروز در گروه های خبری منتشر شده است. تنها پرواز تبریز به استانبول 4 بامداد شرکت ترکیش بوده است. هنوز اطلاعاتی دقیق در مورد خروج دنیزلی از تبریز با این پرواز در دسترس نیست.

10:48 دقیقه: تمرین امروز تیم تراکتور ساعت 11 و 30 دقیقه برگزار می‌شود. روال کار دنیزلی تعطیلی تمرین بعد از جلسه ریکاوری هر بازی بوده، اما چون فرصتی کمی تا پیش از بازی با ماشین‌سازی است، جلسه تمرین امروز تیم تراکتور با حضور تمامی بازیکنان برگزار می‌شود.

10:58 دقیقه: جلسه دنیزلی با صادقیان ظهر امروز بعد از تمرین تیم تراکتور برگزار می‌شود. هنوز جزییات این جلسه مشخص نیست اما شنیده می‌شود دنیزلی قصد دارد بعد از تمرین امروز و خداحافظی از بازیکنان تیم، استعفایش را به مدیر باشگاه دهد.

11:03 دقیقه: به گفته یکی از مسوولان باشگاه تراکتور، دنیزلی در تبریز است و این شهر را ترک نکرده است. به گفته وی بعد از تمرین امروز وضعیت وی مشخص می‌شود و احتمال قطع همکاری با این مربی وجود دارد.

11:15 دقیقه: در صورت استعفا و یا برکناری دنیزلی و با توجه به اینکه وی هیچ دستیار ایرانی نداشت، سوالی که مطرح می شود این است که چه کسی در تیم تراکتور را برای بازی مقابل ماشین‌سازی در روز دوشنبه هدایت خواهد کرد.

11:28 دقیقه: کنفرانس خبری مربیان تیم‌های ماشین‌سازی و تراکتور فردا ساعت 16 برگزار می‌شود. در صورت برکناری و یا استعفای دنیزلی باید منتظر ماند و دید چه کسی در این کنفرانس حضور می‌یابد.

12:03 دقیقه: قطع ارتباط با بنیان دیزل – در حالی که تمرین تیم تراکتور پشت درهای بسته و در مجوعه ورزشی بنیان دیزل قرار بود ساعت 11 و 30 دقیقه آغاز شود، اما هنوز اطلاعاتی در مورد تمرین امروز در دسترس نیست. امروز دنیزلی سرمربی تیم تراکتور در ضیافت صبحانه بازیکنان حضور نیافت که این غیبت را به دلیل سرماخوردگی عنوان کرده بود.

12:10 دقیقه: باشگاه تراکتور رسما اعلام کرد احد شیخ لاری جانشین مصطفی دنیزلی شد.

12:23 دقیقه: احد شیخ لاری برای سومین بار مربی تیم تراکتور شد. وی در فصل 81-1380 در نیم فصل جانشین محمود یاوری شده و در سال 1386 هدایت تیم تراکتور را برعهده داشت.

12:37 دقیقه: دنیزلی در تمرین تیم تراکتور حضور نیافت/مسعود شجاعی در رختکن در حال صحبت کردن با بازیکنان تیم تراکتور است.

12:41 دقیقه: شیخ‌لاری فردا در کنفرانس خبری بازی تیم‌های تراکتور با ماشین سازی حضور می یابد.

12:47 دقیقه: کادر فنی تیم تراکتور در رختکن تیم حضور یافته و با بازیکنان تیم تراکتور خداحافظی نمودند.

13:01 دقیقه: علی ابراهیمیان کاپیتان تیم تراکتور در زمان مربیگری احد شیخ لاری: باید به تصمیمات باشگاه احترام گذاشته و از مربی جدید تیم احد شیخ لاری حمایت کرد/ تراکتور هنوز هم شانس قهرمانی دارد.

13:20 دقیقه: روزنامه حریت ترکیه نوشت: دنیزلی اعلام کرد که از تیمش جدا شده است.

13:25 دقیقه: روزنامه ملیت‌ ترکیه در خبری فوری و کوتاه عنوان کرد: دنیزلی به همکاری با تراکتور تبریز پایان داد.

13:51 دقیقه: یک خبر تایید نشده/ باشگاه تراکتور با علی دایی وارد مذاکره شده است.

14:03 دقیقه: تمرین امروز تیم تراکتور زیر نظر احد شیخ لاری برگزار شد. در این تمرین مسعود شجاعی هم به شیخ لاری کمک کرده و به نوعی علاوه بر کاپیتانی تیم، نقش دستیار شیخ لاری را هم برعهده خواهد داشت. 

14:44 دقیقه: بازیکنان تیم تراکتور بعد از تمرین امروز برای موفقیت تیم هم قسم شدند تا نتایج ضعیف هفته‌های گذشته را جبران کنند. همچنین بازیکنان تیم به احد شیخ لاری قول دادند که در حد توانشان برای موفقیت تیم تراکتور تلاش کنند.

14:48 دقیقه: سایت تی‌.آر.تی اسپورت ترکیه عنوان کرد تراکتور تحت هدایت این مربی در 4 مسابقه اخیرش برنده نشد و دنیزلی را کنار گذاشت.
این سایت ورزشی از کسب 5 برد،‌ 3 تساوی و 3 باخت توسط وی در مدت چند ماه گذشته خبر داد.

14:55 دقیقه: دنیزلی در اظهارات کوتاهی که در روزنامه حریت منتشر شد،‌ دلایل خود را برای فسخ قرارداد اعلام کرد.

سرمربی سابق تراکتور گفت: از نظر روحی بسیار خسته بودم. می‌خواستم از آنجا بروم اما هیات مدیره اجازه نمی‌داد.وی ادامه داد: از نظر ورزشی،‌ این جدایی یک شکست به شمار نمی‌آید. توافق دو طرفه ای صورت گرفت.

15:15 دقیقه: تیم تراکتور فردا یک جلسه تمرینی سبک که بیشتر عرق‌گیری بازیکنان است، زیر نظر شیخ لاری برگزار می‌کند. شیخ‌لاری همچنین فردا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر ماشین‌سازی حضور خواهد یافت.

16:32 دقیقه: نشریه فاناتیک ترکیه با این تیتر نوشت: «دنیزلی از تراکتورسازی جدا شد»

تیم فوتبال تراکتور که برای هدایتش در این فصل با مصطفی دنیزلی به توافق رسیده بود، پیش از پایان نیم‌فصل تصمیم گرفت با این مربی خداحافظی کند.

دنیزلی قصد داشت خودش فصل نقل و انتقالات این تیم را در دست بگیرد اما با توجه به عدم هماهنگی با مسئولان باشگاه راهش را از این تیم جدا کرد.»

17:22 دقیقه: علی دایی: 10 روز پیش به من پیشنهاد مربیگری تیم تراکتور را داده بودند، اما به دلیل مشکلات شخصی قبول نکردم. نمی دانم چطور می گویند که من در تبریز هستم در حالی که الان در تهران هستم.

17:58 دقیقه: به دنبال عدم قبول پیشنهاد تراکتور از سوی علی دایی، شنیده می شود باشگاه تراکتور به دنبال مذاکره با برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس است.

18:50 دقیقه: سجاد حسین زاده کارشناس فوتبال تبریز: عملکرد دنیزلی به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و باشگاه چاره ای جز برکناری وی نداشت. یکی از انتقادات وارده به وی عدم دستیار ایرانی بود و وی با فوتبال تبریز آشنا نبوده و حریف هیچکس را هم قبول نداشت.

19:17 دقیقه: اظهارات عجیب دنیزلی: یک ماهی بود که می‌خواستم قراردادم را فسخ کنم و به دنبال جدایی بودم. از نظر سلامتی خودم دچار نگرانی بودم. نگران زلزله بودم و از ترس وقوع زلزله روزها در اتومبیل می‌ماندم.

20:10 دقیقه: احد شیخ لاری مربی جدید تراکتور:  زمانی پیراهن تراکتور را پوشیدم و سرمربی گری این تیم را هم در کارنامه دارم، به هواداران اعلام می‌کنم من تا لحظه‌ی مرگ هوادار تراکتور هستم و در هر مسئولیتی که آقایان زنوزی و صادقیان بفرمایند، به تیم محبوبم خدمت می‌کنم.

21:11 دقیقه: صادقیان مدیر باشگاه تراکتور: دنیزلی اصرار به جدایی از تراکتور داشت که بارها با تصمیم وی مخالفت کرده بودیم/ با تصمیم مالک باشگاه مسوولیت فنی تیم به شیخ لاری سپرده شد که 6 ماه است در کنار تیم می باشد. پیشنهاد کمک مربی را به دنیزلی داده بودیم اما نپذیرفته بود.

انتهای پیام/60017/40

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول