اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

عذرخواهی بازیکنان تیم تراکتور از هواداران

بازیکنان تیم تراکتور در روزهای اخیر در فضای مجازی بابت نتایج تیم تراکتور از هواداران این تیم پوزش خواستند.

عذرخواهی بازیکنان تیم تراکتور از هواداران

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بعد از 3 شکست متوالی در لیگ برتر و پیروزی در ضربات پنالتی در جام حذفی، تیم تراکتور روز پنجشنبه در تبریز نتوانست از سد تیم انتها جدولی شاهین بوشهر عبور کند و به تساوی بدون گل رضایت داد.

با اتمام این بازی اندک هواداران حاضر در ورزشگاه نسبت به نتایج تیم تراکتور اعتراض کردند که بخشی از اعتراض‌ها شامل بازیکنان تراکتور می‌شد.

میثم تیموری در صفحه خود در فضای مجازی ضمن پوزش از هواداران تیم عنوان کرده که با حمایت هواداران نتایج تیم را جبران کرده و به روزهای خوب تراکتور بازخواهیم گشت.

نکته کلیدی پست این تیموری در این جمله بود که همه بازیکنان تراکتور باشرف و باغیرت هستند و به نظر می‌رسد پاسخی به اتهام کم کاری تعدادی از تماشاگران به بازیکنان تیم بود.

محمدرضا آزادی مهاجم بومی تراکتور هم در بازی مقابل شاهین بوشهر عملکرد خوبی نداشت از هواداران تیم تراکتور عذرخواهی کرده و ابراز امیدواری کرده است که در بازی‌های آینده نتایج ضعیف تیم را جبران نمایند.

مهدی تیکدری هم نوشته است که از هواداران عزیز تیم شرمنده شدیم با حمایت شماها خیلی زود جبران می‌کنیم و به روزهای خوب‌مان باز می‌گردیم.

انتهای پیام/20/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول