اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

جزییات روز چهارم ثبت نام داوطلبان مجلس/ 155 نفر برای حضور در انتخابات ثبت نام کردند

تعداد ثبت نام نهایی داوطلبان حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه به 155 نفر رسید.

جزییات روز چهارم ثبت نام داوطلبان مجلس/ 155 نفر برای حضور در انتخابات ثبت نام کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از 10 لغایت 16 آذرماه در شش حوزه صورت می‌توانند با در دست داشتن مدارک اعلام شده برای تکمیل ثبت نام به دفاتر فرمانداری‌ها مراجعه نمایند.

داوطلبان انتخابات در استان کرمانشاه برای ثبت‌نام باید به 6 حوزه انتخابی اصلی (فرمانداری‌های کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب، قصرشیرین، کنگاور، پاوه و سنقروکلیایی) مراجعه کنند و داوطلبان خارج از استان هم می‌توانند برای نام‌نویسی به وزارت کشور و همچنین داوطلبان خارج از کشود نیر در سفارت‌ها و کنسولگری‌های جمهوری اسلامی ایران ثبت‌نام کنند.

امروز وضعیت ثبت نام‌ها گرمتر از روزهای قبل بود و برخی از چهره‌های نامی استان برای ثبت نام به حوزه‌های انتخاباتی مراجعه کردند. با این وجود مجموعاً تا عصر روز چهارشنبه 13 آذرماه 155 نفر توانستند ثبت نام خود را تکمیل کنند.

بهرام سلیمانی، مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری در گفت‌وگو با فارس، در خصوص جزییات ثبت نامی‌های روز چهارم داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی،گفت: امروز 36 نفر در شش حوزه انتخابیه ثبت نام کردند و با توجه به ثبت نام 119 نفر در روزهای گذشته، مجموعاً 155 نفر توانستند ثبت نام خود را تکمیل کنند. 

وی افزود: مجموعاً در حوزه پاوه و جوانرود و روانسر و ثلاث 16 نفر،کنگاور و هرسین و صحنه 8 نفر، کرمانشاه 93 نفر، اسلام آباد غرب و دالاهو 13 نفر، قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب 13 نفر، سنقر 12 نفر بوده‌اند. 

سلیمانی ادامه داد: از لحاظ تفکیک جنسیتی مجموعاً 138 نفر آقا و 18 نفر خانم بوده‌اند. از این تعداد 17 نفر کارشناسی، 111 نفر کارشناسی ارشد، 23 نفر دکتری و چهار نفر دارای تحصیلات حوزوی بوده است.

جدول ثبت‌نامی‌های نهایی استان کرمانشاه تا تاریخ 13 آذرماه 98:

ردیف شهرستان آمار نهایی ثبت نامی‌ها
1 کرمانشاه 93 نفر
2 اسلام آباد غرب 13 نفر
3 پاوه 16 نفر
4 سنقر 12 نفر
5 قصرشیرین 13 نفر
6 کنگاور 8 نفر

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول