اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بازی بسکتبال مقابل هواداران گرگانی کار سختی است

مربی تیم بسکتبال صنعت مس کرمان گفت: جو سالن گرگان در ایران معروف و مشهور است و بازی کردن در گرگان با وجود این هواداران برای هر تیمی سخت است.

بازی بسکتبال مقابل هواداران گرگانی کار سختی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدحسین مهدوی امشب در حاشیه تمرین تیمش در گرگان در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص بازی فردا برابر تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار کرد: اولین سالی است که در لیگ برتر حضور پیدا کردیم و ترکیب بازیکنان ما جوان و بومی است.

وی ادامه داد: بازیکنان ما کم‌تجربه هستند و همه بازی‌ها را خوب بازی کردیم و حتی هفته گذشته برابر تیم پتروشیمی تا یک دقیقه آخر پایاپای پیش آمدیم.

مربی تیم بسکتبال صنعت مس کرمان خاطرنشان کرد: بازی فردا برابر تیم گرگان هم بازی سختی است و قرار است مقابل تیم بسکتبال شهری بازی کنیم که مهد بسکتبال ایران است و همه ایران با این عنوان گرگان را می‌شناسند.

مهدوی بیان کرد: در هر صورت آرزوی موفقیت برای هر دو تیم دارم و امیدوارم بازی خوبی را فردا شاهد باشیم.

وی در خصوص تجربه متفاوت بازیکنان جوان این تیم در بازی فردا مقابل هواداران پرشور گرگانی، تصریح کرد: این هم به هر صورت یک تجربه برای این بازیکنان جوان است که باید این صحنه‌ها را تجربه کنند.

مربی تیم بسکتبال مس کرمان در پاسخ به این سوال که صنعت مس کرمان به طور معمول در رشته فوتبال سرمایه‌گذاری می‌کند و چه شرایطی پیش آمد که در بسکتبال سرمایه‌گذاری کرد، گفت: مس کرمان در 10 سال گذشته در لیگ یک بسکتبال تیم داشت و سال گذشته در لیگ یک قهرمان شد.

مهدوی تاکید کرد: مس کرمان در رشته‌های مختلف تیم‌داری می‌کند و مطمئن باشید در سال‌های آینده بیشتر از مس کرمان خواهید شنید چون باشگاه کاملا حرفه‌ای است.

وی اضافه کرد: امیدوارم سال‌های آینده نیز در لیگ برتر حضور داشته باشیم و برای رسیدن به پلی آف تلاش خواهیم کرد.

مربی تیم بسکتبال مس کرمان تصریح کرد: خوشبختانه باشگاه موافقت جذب دو بازیکن خارجی را به ما داده و امیدوارم زودتر این اتفاق رخ دهد تا بتوانیم نتایج بهتری را در لیگ بگیریم.

مهدوی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید جو هواداران حاکم در گرگان را در بازی فردا چطور ارزیابی می‌کنید، گفت: جو سالن گرگان در ایران معروف و مشهور است و بازی کردن در گرگان برای هر تیمی سخت است.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار خبرگزاری فارس که وجود این هواداران را چقدر برای بسکتبال ایران موثر می‌دانید، متذکر شد: این یک نعمت بزرگ در بسکتبال ایران است و این تماشاگر گرگان را هیچ جای ایران ندارد.

مربی تیم بسکتبال مس کرمان گفت: ما خوشحالیم که فردا در این شهر بازی می‌کنیم و یک تجربه جدید کسب می‌کنیم و حتی همین الان هم که آمده‌اند و تمرین ما را هم می‌بینند تعدادشان بیشتر از زمان برگزاری بسیاری از مسابقات در شهرهای دیگر است.

مهدوی بیان کرد: امیدوارم بازی فردا بازی خوب و تماشاگرپسندی باشد.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول