اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

عذرخواهی «صدیقی» از هواداران بسکتبال گرگان

کاپیتان تیم بسکتبال شهرداری گرگان ضمن عذرخواهی از هواداران تیمش بخاطر بازی ضعیفی که برابر تیم بسکتبال مهرام تهران انجام داد گفت: روز خوبی نداشتم و از نظر روحی و جسمی آماده نبودم و هرچه تلاش کردم نتیجه نداشت.

عذرخواهی «صدیقی» از هواداران بسکتبال گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، امیر صدیقی امشب پس از تمرین پیش تیمش پیش از بازی فردا برابر تیم صنعت مس کرمان، در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص باخت تیمش برابر تیم «مهرام» تهران، اظهار کرد: بازی با مهرام بازی خیلی بدی بود و اولین بازی سخت ما در این فصل بود.

وی ادامه داد: تیم مهرام تهران تیمی است که بازیکنان خوبی دارد و مربی بزرگی هم دارد و متاسفانه تمرکز لازم را در بازی نداشتیم و من خودم هم اصلا روز خوبی نداشتم و بازی خوبی را انجام ندادم.

کاپیتان تیم بسکتبال شهرداری گرگان با تقدیر از حضور هواداران گرگانی در سالن بسکتبال آزادی، تاکید کرد: شرایط امسال لیگ برتر شرایط متفاوتی است و تیم‌ها بازیکنان خارجی جذب کردند و خیلی تیم‌های خوبی در لیگ حاضر هستند و شرایط تیم‌ها همانند سال گذشته نیست که نتایج از ابتدا مشخص باشد.

صدیقی گفت: تمام بازیکنان تیم تلاششان را می‌کنند که به بهترین شکل بازی کنند و نتیجه خوبی بگیریم و امیدوارم بازی‌های بعدی بتوانیم جبران کنیم.

وی اضافه کرد: ورزش برد و باخت دارد و هواداران ما هم جز برد چیزی نمی‌خواهند اما ما هم تمام تلاشمان را برای پیروزی تیم و خوشحالی هواداران انجام می‌دهیم.

 

*پرتاب «صمد» 2 امتیازی بود/ روز خوبی نداشتم

کاپیتان تیم بسکتبال شهرداری گرگان در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص حرکت آخر بازی برابر مهرام تهران و رویارویی وی با «صمد نیکخواه بهرامی» و انتظار کارشناسان برای دفاع این بازیکن و یا انجام خطا برای ایجاد فرصت بهتر برای تیم گفت: خیلی دوست داشتم راجع به این موضوع توضیح دهم.

صدیقی اضافه کرد: شما اگر آرشیو بازی را در شبکه ورزش هم ببینید، تاکتیک اتخاذ شده توسط سرمربی مهرام اجرای حمله برای کسب دو امتیاز بود و من هم با توجه به شناختی که از «صمد» داشتم و احتمال می‌دادم نفوذ می‌کند مسیر نفوذش را بستم که متاسفانه پرتاب سه امتیازی را با یک برگشت به عقب انجام داد.

وی گفت: من در آن لحظه تلاشم را کردم که این شوت گل نشود اما متاسفانه گل شد و ما بازی را از دست دادیم.

کاپیتان تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص سه امتیازی یا دو امتیازی بودن شوت «صمد نیکخواه بهرامی» بیان کرد: من چندین بار فیلم این لحظه را از تمامی زوایا دیدم و به نظرم پای راست «صمد» بوی خط بود اما داوران و کارشناسان داوری باید روی این صحنه تصمیم بگیرند.

صدیقی با بیان اینکه قبل از این صحنه هم اتفاقاتی رخ داد که داوران می‌توانستند بهتر قضاوت کنند گفت: به هر ترتیب روز خوبی نداشتیم و بخاطر اینکه نتوانستم بازی خوبی را انجام دهم از هواداران عذرخواهی می‌کنم.

 

*کرمانی‌ها تیم جوان و خوبی دارند

وی در خصوص اینکه در این بازی یک امتیاز هم برای تیمش به دست نیاورد، تصریح کرد: بهترین بازیکنان «ان بی ای» هم هستند که در بازی‌هایی بدون هیچ امتیازی از زمین خارج می‌شوند و سال گذشته هم بازی برابر پگاه تهران این شرایط را داشتم و هیچ امتیازی بدست نیاوردم اما در ادامه بازی‌ها جبران کردم.

کاپیتان تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: شرایطم متاسفانه از نظر جسمی و روحی خوب نبود و با وجود اینکه همه انتظار داشتند مقابل مهرام بهترین بازی را از خودم نشان دهم، خیلی بد بازی کردم.

صدیقی متذکر شد: هرچه تلاش کردم که در این دیدار بازی خوبی را از خودم به نمایش بگذارم نشد و بازهم از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم.

وی درباره بازی فردای تیمش برابر تیم بسکتبال صنعت مس کرمان تاکید کرد: این تیم هم تیم بسیار خوبی است و اگر نگاه کنید برابر پتروشیمی با اختلاف کمی باختند و نشان می‌دهد تیم خوبی است.

کاپیتان تیم بسکتبال شهرداری گرگان بیان کرد: باز هم می‌گویم شرایط لیگ امسال با گذشته متفاوت است و نمی‌توان هیچ تیمی را از پیش برنده یا از پیش بازنده دانست.

صدیقی افزود: امیدوارم ما بتوانیم در ادامه فصل نتایج خوبی را کسب کنیم و بدانید گرگان روند رو به رشدی را دارد.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول