اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

فیلم/ وعده استاندار گلستان به تیم بسکتبال شهرداری گرگان

استاندار گلستان خطاب به بازیکنان و کادر فنی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: از اینکه باعث شادی مردم شدید از شما تشکر می‌کنم استانداری گلستان پاداش ویژه‌ای را برای پیروزی و قهرمانی شما در نظر خواهد گرفت.

فیلم/ وعده استاندار گلستان به تیم بسکتبال شهرداری گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، هادی حق شناس امشب پس از پیروزی تیم بسکتبال شهرداری گرگان برابر تیم بسکتبال نیروی زمینی از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با حضور در رختکن تیم شهرداری گرگان خطاب به بازیکنان و کادر فنی تیم اظهار کرد: بازی لذتبخشی بود، من بازی بسکتبال را زیاد دیده‌ام و از اینکه باعث شادی مردم شدید از شما تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: من به دوستان در شورا و شهردار محترم کمک ویژه را برای پاداش شما خواهم کرد و در کنار آن کمک ویژه‌ای را برای قهرمانی تیم که انشاالله این فصل بدست خواهید آورد در نظر خواهم داشت و استانداری گلستان هم پاداش ویژه‌ای را برای قهرمانی شما در نظر خواهد گرفت.

استاندار گلستان بیان کرد: قهرمانی برای گرگان بسیار مهم است و این اهمیت از آنجایی افزایش پیدا می‌کند که ما امسال سیل را تجربه کردیم و به شدت نیاز داریم تا مردم نشاط داشته باشند.

حق‌شناس بیان کرد: هر کاری را که من بتوانم انجام دهم تا شما سفرهای بهتری را برای دیدارهای خارج از خانه داشته باشید و بازی‌ها را با کسب امتیاز پشت سر بگذارید انجام خواهم داد.

وی برای جذب بازیکن خارجی دوم تیم، گفت:  ما همیشه به شهرداری‌ها کمک‌هایی را داریم اما اینبار با نگاه ویژه به بسکتبال به شهرداری گرگان کمک خواهیم کرد تا بتوانید جام قهرمانی را در همین سالن بالای سر ببرید.

 

 

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول