اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تقدیر امام جمعه اصفهان از مواضع رئیس دستگاه قضا

امام جمعه اصفهان گفت: از مواضع خوب رئیس قوه قضائیه در مقابل افرادی که جنایت می‌کنند و دست به غارت اموال مردم می‌زنند، تشکر می‌کنیم.

تقدیر امام جمعه اصفهان از مواضع رئیس دستگاه قضا

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد عصر امروز در جلسه دیدار رئیس قوه قضائیه با اقشار مردم اظهار کرد: از مواضع خوب رئیس قوه در مقابل افرادی که جنایت می‌کنند و دست به غارت اموال مردم می‌زنند، تشکر می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به یک روایت از امام حسن عسکری(ع) مطرح کرد: این که افراد بد و دشمنان فرد خوبی را دوست نداشته باشند، این خود یک فضیلت است و زمانی بد است که انسان‌های بد یک فرد را دوست داشته باشند.

وی افزود: همه ما باید در تمامی مراحل زندگی‌مان حق را در نظر بگیریم و سنگ میزانی که در قیامت اعمال را با آن می‌سنجند و وسیله شناخت حق است و میزان شناخت انسان‌ها همین مورد است.

طباطبایی‌نژاد بیان کرد: اگر قرار باشد به حق عمل کنیم، طبیعی است که عده‌ای خوشحال و عده‌ای ناراحت شوند؛ وقتی به حق عمل کنیم قطعا افرادی که به بیت‌المال دست‌اندازی می‌کنند، ناراحت می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان عنوان کرد: افراد آقای رئیسی بدانند که باید به حق عمل کنند و از هیچ چیز نترسند که این افراد هم همین‌گونه هستند؛ در گذشته که با رئیس قوه در ارتباط بودم، وی را فردی حق‌بین، علاقه‌مند به مرد، ولایی کامل و ... دیدم و انشالله خداوند به دست او و همکارانشان کاری کنند که همیشه حق سرجای خود باشد و باعث خوشحالی خوبان و ناراحتی بدان باشند.

انتهای پیام/63064/م20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول