اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آیت‌الله رئیسی: در سفرهای استانی هر آنچه مربوط به قوه قضائیه باشد، بررسی می‌شود

رئیس قوه قضائیه در بدو ورود به اصفهان گفت: هدف از این سفرها، بررسی مسایل قضایی و اداری و آنچیزی است که شأن نظارت قوه در مسائل باشد که همه این‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

آیت‌الله رئیسی: در سفرهای استانی هر آنچه مربوط به قوه قضائیه باشد، بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی بعدازظهر امروز در بدو ورود به شهر اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصفهان همیشه جلوه علم و دین، فرهنگ و هنر و جهاد و ابتکار بوده است.

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: توفیقی است که امروز من و همکاران در خدمت مردم و مسؤولان این شهر باشیم؛ در راستای سفرهای استانی به استان بزرگی آمدیم که قطب کشاورزی، صنعت و هنر است و از قطب‌های مهم در مسائل مختلف در کشور است؛ بسیاری از مسائل کشور به استان اصفهان مربوط می‌شود.

وی اولین هدف از این سفر استانی را بررسی مسائل قضایی استان اعلام کرد و افزود: ۲۳ هیأت به شهرستان‌ها اعزام کردیم و فردا نتیجه را اعلام خواهیم کرد؛ همچنین نشست‌هایی با فرهیختگان و اساتید، علما و حوزویان و شورای اداری و مدیران استان خواهیم داشت.

رئیسی با بیان اینکه مجموعا هدف از این سفر بررسی مسائل قضایی و اداری و آنچیزی است که شأن نظارت قوه در مسائل باشد، تصریح کرد: همه این‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت؛ همچنین در این سفر از نظرات نمایندگان مجلس و مقامات نظامی و انتظامی هم بهره خواهیم برد.

انتهای پیام/63077/ص20/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول