اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

پشتیبانی از ولایت‌فقیه وجه اشتراک وصیت همه شهداست

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا استان گلستان گفت: پشتیبانی از ولایت‌فقیه وجه اشتراک وصیت همه شهداست.

پشتیبانی از ولایت‌فقیه وجه اشتراک وصیت همه شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس در گرگان به نقل از بسیج، حجت‌الاسلام جعفر رعایتی در یادواره شهدای کوی طهماسبی اظهار کرد: دنیا در پی این است که ما را از بیرون و درون شکست دهد اما نمی تواند و ما باید علت شکست دشمن را در آیه «وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ» جست و جو کنیم.

وی تصریح کرد: اینکه برخی می‌گویند ماجرای ایثار و شهادت تمام‌شده ناشی از عدم باور به آیه «ولا تحسبن قتلو فی‌سبیل الله امواتا» است که البته این تفکر عده‌ای انگشت‌شمار است و اکثریت ملت ما معتقد به فرهنگ ایثار و شهادت است که  شهدا را حی و زنده می داند .

رعایتی خاطرنشان کرد: دنیا در پی این است که ما را از بیرون و درون شکست دهد اما نمی‌تواند و ما باید علت شکست دشمن را در آیه «وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ» جست و جو کنیم.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به عزت‌آفرینی انقلاب برای اسلام و مسلمین گفت: تا پیش از انقلاب ۱۴۰۰ سال جمعیت اسلام زیاد شد اما عزتمندی لازم که در شان اسلام عزیز باشد حاصل نمی‌شد تا اینکه انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت و در برابر دنیا ایستاد.

رعایتی ضمن اشاره به توطئه‌افکنی دشمن در ابتدای انقلاب تاکید کرد: اندکی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تمام دنیا در برابر این انقلاب نوپا صف‌آرایی کرد و رژیم بعث را به جنگ با ما فرستاد.

وی خاطرنشان کرد: امام راحل (ره) فتح‌الفتوح خرمشهر را کار خداوند متعال می‌دانستند و ایمان به حق تعالی و وحدت کلمه را رمز پیروزی رزمندگان ما اعلام کرده بودند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا استان گلستان مجاهدت‌های رزمندگان در دفاع مقدس را الهی خواند و اظهار کرد: مهندسی‌معکوس و همت والای امثال «شهید طهرانی‌مقدم» باعث شد جنگی که در آن سیم خاردار نداشتیم به اتمام برسد و امروز برترین قدرت موشکی منطقه هستیم.

رعایتی گفت: بعد از پایان جنگ دشمنان دریافتند دیگر توان مقابله نظامی با ایران اسلامی و آرمان‌های آن را ندارند لذا دریافتند باید با قلم خود به پیکار ما می‌آیند.

وی ادامه داد:  تفرقه‌اندازی بین شیعه و سنی از نقشه‌های شوم دشمن است و باید مراقبت کنیم وحدت حاضر در استان را حفظ و تقویت کنیم که اگر وحدت کلمه داشته باشیم دشمنان اسلام توان ضربه به ما را ندارند.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول