اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان:

دهه‎فجر برخواسته از روحیه ولایتمداری است/ کار فرهنگی متناسب با پیشرفت انقلاب اسلامی نیست

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان با تاکید بر صیانت از ارزش‎های انقلاب اسلامی تصریح کرد: دهه‎فجر برخواسته از روحیه ولایتمداری است و این تفکر برگ برنده ملت انقلابی ایران در همه عرصه‎هاست.

دهه‎فجر برخواسته از روحیه ولایتمداری است/ کار فرهنگی متناسب با پیشرفت انقلاب اسلامی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدشجاع نصرتی صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی در شرایطی سی و نهمین سالگرد پیروزی‎اش را جشن می‎گیرد که دشمنان هیچ‎گاه دست از توطئه علیه این نظام الهی- ولایی برنداشته و بر نمی‎دارند.

وی با بیان اینکه دهه فجر تجدید میثاق و بیعتی دوباره با ولایت است، تصریح کرد: تداوم انقلاب اسلامی فقط و فقط در مسیر ولایت فقیه میسر خواهد بود.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان افزود: بدخواهان نظام اسلامی برای اینکه بین امت و ولایت فاصله ایجاد کنند از هر حربه‎ای استفاده کردند اما قطار انقلاب هیچگاه از حرکت بازنایستاد.

نصرتی با تاکید بر اینکه توجه به فرهنگ جامعه را متحول می‎کند، ابراز کرد: اگر بخواهد تحولی در یک کشور انجام گیرد فرهنگ کارگشاست، فرهنگ یک ملت باعث می‎شود توانمندی و اقتدار این ملت در جهت حیات، رشد و خدمت به بشریت باشد و یا در انحطاط بشریت قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه مسائل فرهنگی کشور امروز بر زمین مانده است به فرمایشات مقام معظم رهبری در این باره اشاره کرد و گفت: همه خودشان را فرهنگی می‎دانند، همه نسبت به مسائل فرهنگی اظهار شوق و علاقه می‎کنند و آن را در بیانات‎شان مهم نشان می‎دهند اما کار فرهنگی در کشور متناسب با پیشرفت انقلاب اسلامی  نیست.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان افزود: مسوولان، جامعه و افراد تاثیرگذار نباید نسبت به مسئله فرهنگ بی‎تفاوت باشند، مسائل فرهنگی در خور این است که با سعه صدر، اهتمام، دلسوزی عمیق و همراه با خبرگی و کارشناسی رسیدگی شود.

نصرتی با بیان اینکه دهه فجر برخواسته از ارزش‎های اسلامی است، گفت: انقلاب اسلامی در سایه وحدت، اتحاد، همدلی در اوج اقتدار است، اوج تاثیرگذاری برنامه‎های دهه فجر در 22 بهمن نشان داده می‎شود، حضور مردم بار دیگر پاسخ دندان‎شکنی به یاوه‎گویان است.

وی بیان کرد: مردم انقلاب اسلامی را از جان و دل دوست دارند برای اینکه به پای آن خون دادند و احدی نمی‎تواند مردم را از انقلاب و ولایت جدا کند، ملت ایران 39 سال بر روی آرمان‎های انقلاب اسلامی ایستادگی کرده و دشمن را همواره پس زده و به خاک سیاه نشانده است.

انتهای پیام/30/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول