اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

آغاز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس؛ ۸ صبح فردا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی از آغاز ثبت‌نام داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: این فرآیند از ۸ صبح فردا در فرمانداری‌های بجنورد، شیروان و اسفراین آغاز می‌شود.

آغاز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس؛ ۸ صبح فردا

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد ولی‌الله حیاتی ظهر امروز در نشست خبری ستاد انتخابات خراسان شمالی با اشاره به آغاز ثبت‌نام داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح فردا اظهار کرد: داوطلبین ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی بر اساس اطلاعیه‌های ستاد انتخابات کشور می‌توانند از ساعت ۸ الی ۱۸ در روزهای ۱۰ تا ۱۶ آذرماه به فرمانداری‌های مراکز حوزه انتخابیه استان ازجمله بجنورد، شیروان و اسفراین یا وزارت کشور و سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای خارجی مراجعه کنند.

وی همچنین در خصوص ثبت‌نام داوطلبین انتخابات میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری در استان نیز گفت: داوطلبان کاندیداتوری در این انتخابات از ۱۵ الی ۲۱ آذرماه در ساعت اداری می‌توانند به فرمانداری مرکز استان یا وزارت کشور برای ثبت‌نام مراجعه و مدارک اعلام‌شده در اطلاعیه‌های ستاد انتخابات کشور را ارائه دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در ادامه به توصیه‌هایی پرداخت و خاطرنشان کرد: داوطلبین کاندیداتوری در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری ثبت‌نام خود را در روزهای نخست انجام دهند تا مراکز ثبت‌نام نامزدها تراکم و شلوغی بیش‌ازاندازه در روزهای پایانی نداشته باشد.

وی درباره حضور برخی افراد همراه داوطلبان گفت: فقط یک نفر می‌تواند همراه با داوطلب در محل ثبت‌نام حاضر شود و از ورود سایرین به‌عنوان همراه این فرد جلوگیری خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی ضمن هشدار به مدیران دستگاه‌های اجرایی برای استفاده از امکانات دولتی در راستای حمایت یا تخریب علیه فردی در انتخابات تصریح کرد: فعالیت مدیران رصد می‌شود و هیچ مدیر اجرایی حق دخالت در امور انتخابات در راستای حمایت  یا تخریب داوطلبان ندارد و برابر هر اتفاقی برخورد لازم انجام می‌شود.

وی در انتها از برخی تذکرات به مدیران طی این مدت نیز خبر داد و گفت: به بخشداران و مدیران اجرایی تأکید شده با توجه به نزدیک شدن به فضای انتخابات وارد موضوعات شبهه برانگیز نشوند.

گفتنی است انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری به‌صورت همزمان در ۲ اسفندماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول