اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

وجود احساس امنیت در جامعه از خود امنیت بالاتر است

امام‌جمعه اردکان با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر گفت: تا وقتی امنیت از دست نرود قدر و قیمت آن درست شناخته نمی‌شود و وجود احساس امنیت در جامعه از خود امنیت بالاتر است.

وجود احساس امنیت در جامعه از خود امنیت بالاتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، حجت‌الاسلام سید اسماعیل شاکر پیش‌ازظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده گردان امام حسین (علیه‌السلام) شهرستان اردکان ضمن تبریک هفته بسیج، یاد و خاطره همه شهدا به‌ویژه سردار شهید عاصی زاده را گرامی داشت و از رشادت و جهاد این فرمانده دوران دفاع مقدس تجلیل کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم و در هرجایی هستیم با اخلاص با خدای متعال عهد ببندیم که برای خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همه تلاش خود را به کار ببریم تا شرمنده شهدا و فداکاری‌های ایثارگران نشویم.

امام‌جمعه اردکان بابیان اینکه جهاد درراه خدا از برترین فضائل است، افزود: خدای متعال توفیق آن را به هرکسی نمی‌دهد البته جهاد فقط پوشیدن لباس رزم و وارد میدان جنگ شدن نیست جهاد یعنی تلاش و کوشش درراه بندگی خدا و خدمت به خلق خدا و انجام‌وظیفه که ظهور و بروز آن در میدان نبرد و جنگ و لباس سربازی و پاسداری است.

وی اظهار داشت: گاهی حوادث و شرایطی مانند حوادث و اغتشاشات اخیر پیش می‌آید که ما قدر و قیمت عزیزانی که در عرصه نظامی و انتظامی خدمت می‌کنند را بیشتر می‌دانیم و متوجه می‌شویم زیرا تا وقتی امنیت از دست نرود یا احساس از دست رفتن آن لمس نشود قدر و قیمت امنیت درست شناخته نمی‌شود.

شاکر بابیان این نکته که مردم ما امروز همه احساس امنیت دارند، گفت: مقام معظم رهبری درجایی اشاره کردند که احساس امنیت از خود امنیت بالاتر است یعنی ممکن است که چند روز امنیت ما به خطر بیفتد اما احساس امنیت به خطر نیفتاده است و دل مردم گرم است که نیروهای جان‌برکفی هستند که خود را به‌زحمت می‌اندازند تا به مردم راحتی بدهند.

وی با اشاره به همکاری بسیار خوب نیروهای گردان امام حسین (علیه‌السلام) شهرستان اردکان با فرماندهی آن، گفت: نیروهای زیرمجموعه و تحت امر در هرجایی نقش بسیار مهمی در موفقیت فرماندهان و مسؤولین دارند و لازم میدانم از جوانان با اخلاص این گردان در همه عرصه‌ها به‌ویژه خدمات فرهنگی و جهادی تشکر و قدردانی کنم.

امام‌جمعه اردکان در پایان اظهار داشت: به سهم خودم از زحمات سرگرد کمالی فرمانده با اخلاص و سابق گردان امام حسین (علیه‌السلام) شهرستان اردکان و به‌ویژه از خانواده وی تشکر و قدردانی می‌کنم و برای او آرزوی موفقیت بیشتر دارم و از سرهنگ صحرایی فرمانده جدید نیز می‌خواهم که در راستای ارتقای جایگاه این گردان و همکاری با سایر نهادها تلاش کند و ما هم اعلام می‌کنیم که آمادگی هرگونه همکاری راداریم.

انتهای پیام/ 90010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول