اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

لزوم همراهی مردم با پلیس در تأمین امنیت و آرامش کشور

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تأکید بر لزوم همراهی و همکاری مردم با پلیس در راه تأمین امنیت و آرامش گفت: با هوشیاری ملت و حضور مقتدرانه نیروهای انتظامی و امنیتی، تلاش بدخواهان به جایی نرسید.

لزوم همراهی مردم با پلیس در تأمین امنیت و آرامش کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی عصر امروز در دیدار با جمعی از مسؤولان انتظامی استان سمنان، عملکرد نیروی انتظامی در روزهای اخیر را خوب و مطلوب خواند و از تلاش پلیس برای برقراری نظم و امنیت و برخورد مناسب با اراذل و اوباش تقدیر کرد.

وی با اشاره به فرهنگ بالای مردم در استان سمنان و عدم بروز رفتارهای ناهنجار و قانون‌شکنانه که در برخی نقاط کشور در این ایام مشاهده شد، از اقدامات و عملکرد پلیس ابراز رضایت کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تأکید بر ضرورت و لزوم همراهی و همکاری مردم با پلیس در راه تأمین امنیت و آرامش خاطرنشان کرد: در این‌گونه مواقع، عده‌ای قانون‌گریز و اراذل و اوباش تنها به فکر ایجاد ناامنی و ابراز وجود هستند که خوشبختانه با هوشیاری ملت و البته حضور مقتدرانه نیروهای انتظامی و امنیتی این قائله نیز که مورد حمایت بدخواهان و دشمنان انقلاب اسلامی بود، مدیریت شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بار دیگر از حضور مؤثر و مطلوب نیروهای انتظامی قدردانی کرد و گفت: بدون شک امنیت بالای جمهوری اسلامی که در جزیره‌ای از ناامنی قرارگرفته، مرهون ایثار و مجاهدت‌های پلیس و دیگر دستگاه‌های مرتبط با امنیت است.

فرمانده انتظامی استان سمنان نیز در این نشست با تشریح عملکرد و اقدامات پیشگیرانه پلیس پس از اعلام سهمیه‌بندی جدید بنزین، امنیت را از مهم‌ترین شاخصه‌های استان پهناور سمنان برشمرد و اظهار کرد: خوشبختانه از وضع مطلوب و مناسب امنیتی برخورداریم.

عبدالله حسنی به شهادت تعدادی از مأموران انتظامی و امنیتی کشور به دست اراذل و اوباش در این ایام اشاره و تأکید کرد: برای تأمین و برقراری امنیت و آرامش مردم تا پای جان پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول