اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مردم پاسخ خوبی به دشمنان نظام اسلامی دادند/ غربی‌ها از دشمنی خود دست برنمی‌دارند

امام جمعه سمنان گفت: مردم با حضور خود در میدان و برپایی راهپیمایی‌های خودجوش در محکومیت اقدامات عاملان اغتشاش، پاسخ خوبی به دشمنان نظام اسلامی دادند.

مردم پاسخ خوبی به دشمنان نظام اسلامی دادند/ غربی‌ها از دشمنی خود دست برنمی‌دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ظهر امروز در جمع شماری از مردم و مسؤولان استان سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان اظهار کرد: مردم با حضور خود در میدان و برپایی راهپیمایی‌های خودجوش در محکومیت اقدامات عاملان اغتشاش و آشوب در برخی نقاط کشور، پاسخ خوبی به دشمنان نظام اسلامی دادند.

وی تصریح کرد: رهبری با حمایت به‌ موقع خود از تصمیم سران قوا، کشور را بیمه فرمودند و آبی بر آتش آشوب و اغتشاش ریختند که از سوی بیگانگان در برخی نقاط کشورمان به پا شده بود.

امام جمعه سمنان با قدردانی از اقدام به‌ موقع و حضور هزاران نفری مردم ایران اسلامی در حمایت از ولی‌فقیه و محکومیت اقدامات آشوبگران اظهار کرد: مردم کشورمان همواره در میدان حضور دارند؛ این بار هم مردم به موقع به خیابان‌ها آمدند و از نظام اسلامی اعلام حمایت کردند.

شاهچراغی تصریح کرد: مردم بار دیگر به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی لبیک گفتند و تأکید کردند که بیان مطالبات و گلایه از شرایط اقتصادی به معنای آشوب و اغتشاش نیست.

وی ادامه داد: در راهپیمایی‌های روزهای اخیر مشاهده کردیم که مردم باز هم شعار «مرگ بر آمریکا» سر دادند و این نشان می‌دهد که آنها می‌دانند آبشخور این آشوب‌ها و اغتشاش‌ها کجاست.

امام جمعه سمنان گفت: راهپیمایی‌های حمایت از رهبری و محکومیت اقدامات اشرار هم‌چنان در نقاط مختلف کشور ادامه دارد و فردا هم نوبت مردم شهر سمنان است که به میدان بیایند و پاسخ درخوری به دشمنان بدهند.

شاهچراغی گفت: مردم استان سمنان بصیر، انقلابی و هوشیار هستند و با همین بصیرت هم امنیت استان را حفظ می‌کنند؛ اغتشاشی در استان سمنان ایجاد نشد و اگر اعتراضی هم بود، به صورت آرام و منطقی بیان شد و این قابل تقدیر است.

وی از قوه قضاییه خواست تا مجازات عاملان اغتشاش را در اولویت کاری خود قرار دهد و گفت: مردم امروز از دستگاه قضایی انتظار دارند که آدم‌کش‌ها، تخریب‌گران اموال عمومی و شخصی مردم و فتنه‌گران را به اشد مجازات برساند.

امام جمعه سمنان ادامه داد: آمریکایی، شماری از کشورهای اروپایی، دستگاه‌های وابسته به آل‌ سعود و عده‌ای هم البته در داخل کشور در روزهای اخیر معرکه‌‌گیری‌هایی کردند تا به آتش آشوب و فتنه بدمند؛ اما مردم پاسخ شایسته‌ای به آنها دادند.

شاهچراغی بیان کرد: دشمنان دیرینه ایران اسلامی در روزهای اخیر بار دیگر به میدان آمدند و تلاش کردند تا به ایران ضربه بزنند؛ آنها همواره با ما دشمن بوده‌اند و از دشمنی خود دست برنمی‌دارند.

وی بیان کرد: دشمن برای همیشه دشمن است و دشمنان ملت ایران هرگز از راهی که می‌روند، برنمی‌گردند؛ آنها همواره دشمنی با نظام اسلامی و مردم ایران را در برنامه اصلی خود دارند.

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه نقش رهبری در بزنگاه‌های این‌چنینی مشخص می‌شود و رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌خوبی وارد میدان شدند و به مسائل پایان دادند، تصریح کرد: رهبری فرمودند تصمیم سران قوا حتماً کارشناسی شده و از آن حمایت می‌کنم.

شاهچراغی بیان کرد: معظم‌له همچنین تأکید کردند که دولت و مسؤولان باید بر بازار و قیمت‌ها نظارت داشته باشند تا فشاری به مردم وارد نیاید.

انتهای پیام/74030/ک/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول