اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تصمیم رهبر انقلاب فتنه را در نطفه خفه کرد

امام جمعه بادرود گفت:اگر تدابیر مقام معظم رهبری نبود اعتراضات به فتنه دیگر تبدیل می‌شد و تصمیم حکیمانه رهبری معظم انقلاب آتش فتنه را در نطفه خفه کرد.

تصمیم رهبر انقلاب فتنه را در نطفه خفه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه بادرود اظهار کرد: در روزهای اخیر آنچه اتفاق افتاد باعث تاسف و تاثر شد و بحث اغتشاشات اخیر بود که ناشی از بی‌تدبیری بود.

امام جمعه بادرود افزود: طرح سهمیه بندی بنزین را هم می‌شد به گونه ای دیگر مدیریت کرد که مردم آرام در جریان قرار بگیرند و مشکلی پیش نیاید؛ نحوه و شیوه اعلام روش اجرا در شب عید ولادت پیامبر عیدی خوبی به مردم ندادند.

وی خاطر نشان کرد: ملت ایران دشمنان داخلی و خارجی فراوانی دارد و همه دشمنان از جمله سلطنت‌طلبان و منافقین و آمریکا و رژیم صهیونیستی و آل سعود دنبال سو استفاده از اعتراضات مردمی برآمدند.

قاسمی ببان کرد: اعتراض مردم طبیعی بود و حق طبیعی مردم بود اما دشمن سو استفاده کرد و در هنگام اعتراض عده‌ای در میان مردم آمدند که از مردم نبودند بلکه از اراذل و اوباش و دست‌پرورده سلطنت‌طلبان بودند و وقتی ملت این صحنه را دیدند مسیر خود را جدا کردند

امام جمعه بادرود افزود: نه تنها مردم ما در آن هنگام شوکه شدند که حتی بعضی دولت‌مردان هم شوکه شدند،
ولی مردم منطقی داریم و اعتقاد داریم باید طرح توجیه می‌شد؛ مردم انقلاب و نظام و دستاوردها را دوست دارند و حاضر نیستند خدشه به نظام وارد شد.

وی با بیان اینکه کار اغتشاشگران آتش زدن و آشوب است و این رفتارها مورد تائید ملت نیست، گفت: آتش زدن مسجد و قرآن و حوزه علمیه و به شهادت رساندن و ایجاد رعب و وحشت طبیعی که کار اشرار است و مستقیما از آمریکا و رژیم صهیونیستی دستور می‌گیرند و ما توقع داریم با اغتشاشگران هیچ مماشاتی نباید باشد و باید به اشد مجازات برسند.

قاسمی ادامه داد: اگر تدابیر مقام معظم رهبری نبود اعتراضات به فتنه دیگر تبدیل می‌شد و تازه به فرمایش امام پی می‌بریم که فرمود پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد و اگر توانسته‌ایم تمام بحران‌ها را پشت سربگذاریم به برکت هدایت امام و مقام معظم رهبری بوده است چنانچه رهبری معظم انقلاب از طرح حمایت نمی‌کردند معلوم نبود چه اتفاقی می افتاد.

امام جمعه بادرود در پایان گفت: مردم بعد از فرمایشات رهبری صف خود را جدا کردند چرا که دشمن به دنبال بی‌ثباتی کشور است و ایشان با تصمیم حکیمانه آتش فتنه را در نطفه خفه کرد.

انتهای پیام/63025/ک30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول