اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مشت محکم مشهدی‌ها بر دهان فتنه/ مردم مشهدالرضا (ع) با ولایت تجدید میثاق کردند

مردم انقلابی مشهد، امروز رو به سوی حرم رضوی تکبیرگویان راهپیمایی کردند تا در صحن و سرای با صفای سلطان خراسان، خدا را شاهد بگیرند اهل مشهد هستند نه کوفه، که تجدید پیمان کنند با ولی فقیه‌شان که خدا را شاهد بگیرند به عهد و پیمانی که با شهدا بسته اند، همچنان وفادارند.

مشت محکم مشهدی‌ها بر دهان فتنه/ مردم مشهدالرضا (ع) با ولایت تجدید میثاق کردند

خبرگزاری فارس، مشهد - در حالی‌که هوای اولین روز از آخرین ماه پاییز در مشهد سرد است، اما مردم انقلابی و شهیدپرور مشهد با بصیرتی مثال‌زدنی از ساعات اولیه صبح امروز به میدان آمدند تا بگویند سخن ولی فقیه برایشان حجت است.

پیر و جوان و کودک، روحانی و دانشجو، دانش آموز و راننده، کاسب و کارمند، زن و مرد همه از ساعتی قبل از شروع راهپیمایی به میدان شهدا آمده اند تا به شهدا بگویند راهشان از اغتشاشگر و منافق جداست.

جمعیت به تدریج بیشتر و بیشتر میشود، مجری برنامه به جایگاه می‌رود و با خواندن شعرهای حماسی این جمع را گرمتر می‌کند.

عقربه های ساعت بیقرار ساعت قرار، برای رسیدن به ۹ و ۳۰ دقیقه لحظه‌شماری می‌کنند تا شروع حماسه حضور را یک بار دیگر در تاریخ پرشکوه انقلاب ثبت کنند.

بعد از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، سرود ملی نواخته می شود، همه یکصدا و با صلابت این سرود پر افتخار را می خوانند.

مردم انقلابی مشهد خوب می دانند، بعد از سرود ملی باید دست ادب بر سینه، رو به سوی امام رئوف سلام و صلوات خاصه بخوانند.

بعد از عرض ادب و ارادت به محضر علی بن موسی الرضا(ع)، همه رو به سوی حرم تکبیرگویان راهپیمایی را آغاز می‌کنند تا در صحن و سرای با صفای سلطان خراسان، خدا را شاهد بگیرند اهل مشهد هستند نه کوفه، که تجدید پیمان کنند با ولی فقیه شان، که خدا را شاهد بگیرند به عهد و پیمانی که با شهدا بسته‌اند، وفادارند.

در طول مسیر پیرزنان و پیرمردانی را می‌بینی که گام‌هایشان لرزان است و اگر یاری عصا نباشد، شاید هر لحظه پیکر نحیفشان نقش بر زمین شود، اما آمده اند تا نقشه منافقان و دشمنان این آب و خاک را نقش بر آب کنند، تا با آخرین رمق‌های باقی‌مانده در جسم رنجور خود، از فرزند برومند ۴۰ ساله شان یعنی انقلاب اسلامی که نتیجه شور و شعور روزهای جوانیشان است، در مقابل منافق و آشوبگر دفاع کنند.

جمعیت هر لحظه بیشتر می شود، تصاویری از مقام معظم رهبری، پرچم ایران و پلاکاردهایی از فرمایشات مقام معظم رهبری و با مضامین انتقاد به گرانی بنزین و کالاها تمام آن چیزی است که این مردم امروز در این میدان در دست دارند تا به مسوولان بگویند مسوولانه تر از پیش به میدان بیایند، تا به آشوبگران و فتنه گران بگویند حق ندارند از مطالبات به حق مردم سوء استفاده کنند و با ماسک مطالبه گری، آشوب کنند.

امروز بیت‌الغزل شعارهای این مردم، لبیک یا خامنه ای است؛ مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر منافق، مرگ بر آشوبگر، ما همه سرباز توییم خامنه ای هم بخش دیگری از شعارهای آمیخته با شعور انقلابی این مردم برای ابراز انزجار از اغتشاشگران و میثاق با ولایت است.

بین این مردم که راه بروی، سردی اول آذر را فراموش می‌کنی، در بین حرارت و طراوت این مردم با شور و شعور وقتی به حرم می‌رسی احساس میکنی شهدا به همراه فرشتگان مقیم این حریم به استقبالت می‌آیند؛ لبخند رضایت شهدا و خدای شهدا حال دلت را خوب می‌کند.

=================

گزارش از معصومه مومنیان

=================
انتهای پیام/ 70068/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول