اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

راهپیمایی ابراز انزجار از اغتشاشگران و میثاق با ولایت در مشهد برگزار شد

راهپیمایی ابراز انزجار از اغتشاشگران و میثاق با ولایت از دقایقی پیش با حضور اقشار مختلف مردم از میدان شهدا به سوی حرم مطهر رضوی برگزار شد.

راهپیمایی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،  راهپیمایی "ابراز انزجار از اغتشاشگران و میثاق با ولایت" از دقایقی پیش با حضور اقشار مختلف مردم آغاز شد.

مردم شهید پرور مشهد با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین ضد استکباری از ساعتی قبل از آغاز مراسم، در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی حاضر شدند تا از میدان شهدا به سوی حرم مطهر رضوی را راهپیمایی کنند.

تلاوت قرآن، قرائت صلوات خاصه امام رضا علیه السلام آغازگر مراسم است.

افرادی از نسل های مختلف بار دیگر در حماسه حضور، گرد هم آمدند تا در راهپیمایی این روز شرکت کنند.

این راهپیمایی و سردادن شعارهای ضد استکباری تا حرم مطهر رضوی ادامه دارد و بناست آیت الله علم الهدی در جمع راهپیمایان در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی به سخنرانی بپردازد و بیانیه این روز نیز قرائت شود.

"لبیک یا خامنه ای"، "دست خدا بر سر ما، خامنه ای رهبر ما"، "فتنه گر ننگت باد"، "نبرد با بیکاری حرف دل ملته، آشوبگر و فتنه گر دشمن این ملته"، "ما همه سرباز تو ایم خامنه ای، گوش به فرمان تو ایم خامنه ای"، "ما ذوالفقار حیدریم، مطیع امر رهبریم" از مهمترین شعارهای مردم انقلابی مشهد در راهپیمایی امروز بود.

انتهای پیام/ 70071

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول