اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بارش سنگین برف در «کجور» و آغاز زمستان زودرس

بارش سنگین برف در بخش کجور شهرستان نوشهر، اهالی این منطقه را غافلگیر کرد و با توجه به قرار داشتن در فصل پاییز، زمستانی زودرس را به ارمغان آورده است.

بارش سنگین برف در «کجور» و آغاز زمستان زودرس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، بارش غافلگیرانه برف که از جمعه شب گذشته در بخش کوهستانی کجور مازندران آغاز شده بود، تنها پس از گذشت 48 ساعت توقف بارش، این بار به شکل سنگین تری مناطق وسیعی از بخش کجور را سفیدپوش کرد.

بخشدار کجور این باره در گفت و گو با خبرنگار فارس در ساری اظهار کرد: بارش برف 60 سانتیمتری جمعه گذشته که موجب انسداد راه‌های مواصلاتی اصلی و فرعی و قطع برق روستاهای مختلف کجور شده بود، این بار و از شب گذشته با شدت بیشتری شروع به باریدن کرد و ارتفاع آن در برخی مناطق به حدود 80 سانتی متر نیز رسیده است.

علی خزایی‌فر گفت: با وجود بارش این برف سنگین، تمامی راه‌های اصلی در بخش کجور باز و برق و تلفن‌های ثابت و سیار نیز وصل است و تاکنون مشکل ارتباطی گزارش نشده است.

به گزارش فارس، بارش برف جمعه شب گذشته موجب قطع برق و تلفن‌های ثابت و سیار تعدادی از روستاهای بخش به مدت 24 تا 72 شد و مشکلاتی در روند زندگی عادی مردم ایجاد کرده بود که با تلاش های بخشداری کجور و دستگاه های ذیربط شهرستانی و بخش کجور برطرف و شرایط عادی شد.

انتهای پیام /86019/غ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول