اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ادامه بارش باران و برف در ارتفاعات مازندران تا روز شنبه

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: امشب تا روز شنبه انتظار داریم در نیمه غربی استان به‌ویژه رامسر تا نوشهر شاهد بارندگی، بارش برف در ارتفاعات و وزش باد در آسمان مازندران باشیم.

ادامه بارش باران و برف در ارتفاعات مازندران تا روز شنبه

احمد اسدی امروز درباره پیش‌بینی وضعیت جوی روزهای آینده آسمان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: از عصر سه‌شنبه با تقویت سامانه بارشی شاهد بارندگی و بارش برف در ارتفاعات بودیم که بیشترین بارش طی این مدت از بابلسر 100، آمل و تلوک قائم‌شهر 74، ساری و آلاشت 73، پل‌سفید 65، قراخیل قائم‌شهر 64 میلی‌متر گزارش شده است.

وی افزود: بیشترین بارش برف نیز در این مدت از آلاشت با ارتفاع 77، کیاسر 31، سیاه‌بیشه 30، بلده 22 و کجور 16 سانتی‌متر به ثبت رسیده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه امروز از شدت بارش‌ها کاسته شده و انتظار داریم بارش‌ها به‌صورت پراکنده در آسمان استان اتفاق بیفتد، اضافه کرد: از امشب تا روز شنبه انتظار داریم با تقویت سامانه پرفشار و همچنین جریانات شمال شرقی در نیمه غربی استان به‌ویژه رامسر تا نوشهر شاهد بارندگی، بارش برف در ارتفاعات و وزش باد در آسمان مازندران باشیم.

اسدی بیان کرد: ارتفاعات استان طی این مدت ابری و مه‌آلود همراه با بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود که اختلال در تردد جاده‌ای دور از انتظار نیست.

وی یادآور شد: طی این مدت  در نیمه غربی استان آب‌گرفتگی معابر عمومی، بالا آمدن آب رودخانه‌ها پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از روز یک‌شنبه جو نسبتا پایداری در آسمان مازندران حاکم می‌شود.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران در روزهای پیش‌رو به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/86034/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول