اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دولت از طریق سازمان تعزیرات و وزارت صنعت مانع افزایش قیمت‌ها شود

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت:‌ دولت باید از طریق سازمان تعزیرات حکومتی و وزارت صمت مانع از افزایش قیمت کالاها به بهانه گرانی بنزین شود.

دولت از طریق سازمان تعزیرات و وزارت صنعت مانع افزایش قیمت‌ها شود

حجت‌‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین گفت: مجلس از ماجرای افزایش بنزین بی‌خبر بود و ما در مجلس چندین بار به عدم افزایش بنزین رأی داده بودیم.

وی افزود:‌ با وجود همه اینها طرح افزایش قیمت بنزین اجرا شد و البته دولت موظف است و عده‌ای را که به مردم مبنی بر واریز تمام  وجوه حاصل از افزایش بنزین به حساب سرپرست خانوارها داده است، تمام و کمال اجرایی کند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: دولت موظف است تا از طریق سازمان تعزیرات حکومتی و وزارت صنعت، معدن و تجارت بر قیمت کالاها بر بازار نظارت کند و اجازه ندهد تا به بهانه افزایش قیمت بنزین کالاها در بازار گران به دست مردم برسد. همچنین کرایه وسایل نقلیه نیز به خاطر گرانی بنزین افزایش پیدا نکند.

نوروزی خاطرنشان کرد: دولت باید نظارت کند تا فرصت‌طلبان اجازه پیدا نکنند که از این افزایش قیمت بنزین سواستفاده کنند و کالاها به ویژه اقلام ضروری گران به دست مردم برسد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس در پایان گفت: بهتر بود دولت پیش از افزایش قیمت بنزین مردم را در جریان این افزایش قرار می‌داد و مردم را در ابعاد مختلف توجیه می‌کرد تا در شرایط بهتری این تغییر قیمت انجام شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول