اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دولت باید درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین را عینا به ملت بازگرداند

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: دولت باید درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین را عینا به ملت بازگرداند و در همین راستا باید صندوق هدفمندی یارانه‌ها تشکیل شود.

دولت باید درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین را عینا به ملت بازگرداند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه) پارلمان طی تذکر شفاهی اظهار داشت: آقای روحانی! چرا میهن را  دچار آشوب و ناامنی کردید؟ 

وی افزود: جواب خون‌های ریخته شده را چه کسبی باید بدهد؟ تجربه چنین کاری در دولت گذشته وجود داشت.

نماینده مردم تبریز در مجلس ادامه داد:‌بنده استاندار بودم تمام عزم دولت به صورت یکپارچه معطوف به هدفمندی یارانه‌ها شد. رئیس‌جمهور ده‌ها سفر استانی رفت و رو در رو با مردم صحبت کرد. نظر گروه‌های مختلف را گرفت. بنده شاهد جلسه رئیس‌جمهور با نانوایان تهران بودم و بعد با این مقدمه سازی مردم آماده اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها شدند. 

وی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: چرا از تجربه گذشته استفاده نکردید. در این شرایط نه تنها برای یکپارچگی زمینه‌سازی نکردید بلکه به جای وحدت سخن، سخنان وحدت شکن در کرمان  و یزد داشتید. آقای روحانی! از گفت وگو با مردم وحشت دارید و می‌ترسید.

نماینده مردم تبریز در مجلس یادآور شد: فرمایشات آرامبخش رهبر معظم به منزله درستی شیوه‌ای که در پیش گرفته‌اید نیست. مردم رهبری را باور دارند و ایشان را نقطه اتکای خود می‌دانند.

وی ادامه داد:‌ مجلس شورای اسلامی باید در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اقدام کند و ما قطعا مانع از عهدشکنی دولت می‌شویم.

علیرضابیگی گفت: واقعیت مطلب این است که مردم به شما اعتماد ندارند و دلایل آن هم موجود است. مردم نمی‌توانند سخنان نوبخت را فراموش کنند که می‌گفت شب پرداخت یارانه آرام و قرار نداریم.

وی همچنین تصریح کرد: دولت باید در آمد حاصل از افزایش قیمت بنزین را عینا به ملت بازگرداند. 

نماینده مردم تبریز در مجلس همچنین پیشنهاد داد:  باید صندوق‌های هدفمندی یارانه‌ها تشکیل شود که بر این اساس اجازه ندهند دولت در این منابع دخل و تصرفی داشته باشد. دولت اگر راست می‌گوید در این موضوع پیشقدم شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول