اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

سفر گروه دوستی پارلمانی گرجستان و ایران به تهران

در سفر چهار روزه گروه دوستی پارلمانی گرجستان و ایران به تهران، ابعاد مختلف مناسبات دوجانبه و راه‌های گسترش همکاری‌های پارلمانی و اقتصادی مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

سفر گروه دوستی پارلمانی گرجستان و ایران به تهران

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، گروه دوستی پارلمانی گرجستان و ایران به ریاست «شالوا کیکناولیدز» رئیس گروه دوستی به منظور دیدار و گفتگو با برخی مقامات جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر کرد.

در اولین روز این سفر چهار روزه، اعضای هیأت مذکور با «احمد علیرضا بیگی» رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و گرجستان دیدار و درباره نحوه ارتقای همکار‌ی‌ها با بهره گیری از ظرفیت نهادهای پارلمانی 2 کشور بحث و گفتگو کردند. طرفین همچنین در خصوص چالش‌های فراروی مناسبات 2 کشور و راه‌های گسترش همکاری‌های اقتصادی به گفتگو پرداختند.

 

 

این هیأت در ادامه برنامه‌های خود قرار است  با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و برخی کمیسیون‌های اقتصادی مجلس، وزرای خارجه، صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و شهردار تهران دیدار و گفت‌وگو کنند.

گروه دوستی پارلمانی گرجستان و ایران قرار است بدین منظور فردا (یکشنبه) با حضور در محل وزارت امور خارجه ایران با محمدجواد ظریف دیدار و گفتگو کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول