اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

علاقه‌مندی گرجستان برای مشارکت شرکت‌های ایرانی در طرح‌های زیربنایی این کشور

وزیر توسعه و زیرساخت گرجستان در دیدار سفیر ایران از علاقه‌مندی کشورش برای مشارکت شرکت‌های ایرانی در طرح‌های زیربنایی و سرمایه‌گذاری در این کشور خبرداد.

علاقه‌مندی گرجستان برای مشارکت شرکت‌های ایرانی در طرح‌های زیربنایی این کشور

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سید جواد قوام شهیدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در تفلیس امروز (چهارشنبه) با  خانم «مایا تسکیتیشویلی» وزیر توسعه و زیرساخت گرجستان ملاقات و در خصوص راه‌های توسعه همکاری‌های 2 کشور گفتگو کرد.

در این ملاقات سفیر ایران با اشاره به ظرفیت و توانایی‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه خدمات فنی و مهندسی، آمادگی ایران و متخصصان ایرانی را برای مشارکت در اجرای طرح‌های زیربنایی و توسعه‌ای گرجستان اعلام کرد.

تسکیتیشویلی ضمن ابراز علاقه‌مندی کشورش برای مشارکت شرکت‌های ایرانی در طرح‌های زیربنایی و سرمایه گذاری در گرجستان به تشریح نحوه برگزاری مناقصه‌های بین‌المللی و داخلی در این کشور پرداخت و گفت: در واگذاری پروژه‌ها هیچ گونه منع و تبعیضی وجود ندارد، تا جایی که حتی شرکت‌های گرجی در هیچ یک از مناقصه‌های بزرگ بین‌المللی در گرجستان برنده نشده‌اند.

وی اضافه کرد: شرکت‌ها باید واجد شرایط و استانداردهای شناخته شده بین‌المللی باشند و امکان تهیه ضمانت‌های لازم جهت برنده  شدن در مناقصه‌هایی که بیش از 70 درصد از آن در زمره مناقصه‌های بین‌المللی تلقی می‌شود را داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول