اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

رئیس‌جمهور مصر امروز به امارات می‌رود

رئیس‌‌جمهور مصر امروز در سفری دو روزه به امارات می‌رود حال آنکه برخی منابع عربی از وقوع اتفاقات مهم در زمینه بحران در روابط با قطر در روزهای آینده خبر داده‌اند.

رئیس‌جمهور مصر امروز به امارات می‌رود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «عبدالفتاح السیسی»رئیس‌جمهور مصر امروز چهارشنبه در سفری رسمی به امارات می‌رود.

«بسام راضی» سخنگوی ریاست‌جمهوری مصر اعلام کرد که السیسی در سفری دو روزه به امارات می‌رود و این سفر وی به دلیل روابط متمایز دو کشور و همکاری استراتژیک دوجانبه در تمامی زمینه‌ها صورت می‌گیرد.

طبق گزارش وبگاه «الیوم‌السابع»، سخنگوی وزارت خارجه مصر همچنین گفت که این سفر السیسی به امارات به دلیل علاقه‌مندی دو کشور برای هماهنگی مستمر در خصوص نحوه مقابله با چالش‌های منطقه در مرحله کنونی و ضرورت تلاش برای حمایت از امنیت ملی عربی، است.

السیسی در این سفر با «محمد بن زاید آل نهیان» ولی‌عهد ابوظبی دیدار و درباره روابط دوجانبه و مسائل مختلف جهان عرب و بحران‌های منطقه‌ای و بین‌المللی دارای اهتمام مشترک گفت‌وگو خواهد کرد.

سفر رئیس‌جمهور مصر به امارات در حالی است که امروز روزنامه کویتی «القبس» از گشایش در بحران روابط چهار کشور عربی (مصر، بحرین، امارات و عربستان) با قطر خبر  داد.

در همین ارتباط «عبدالخالق عبدالله» تحلیلگر سیاسی اماراتی و از نزدیکان به «محمد بن زاید» ولی‌عهد ابوظبی در حساب توئیتری خود نوشت: «به شما مژده می‌دهم که تحولات مهمی برای حل اختلافات در شورای همکاری خلیج (فارس) زودتر از آنچه که تصور می‌کنید، در راه است» (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول