اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

فارس من| تصمیم‌گیری نهایی در خصوص جاده شهداد – نهبندان پس از کار مطالعاتی

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تشریح آخرین وضعیت جاده شهداد - نهبندان گفت: در صحبت با وزیر راه و شهرسازی قرار شد، کار مطالعاتی از سوی مشاور انجام و تصمیم‌گیری نهایی در خصوص جابه‌جایی مسیر و یا افزایش ارتفاع جاده با عملیات سنگین عمرانی و پل‌ها صورت گیرد.

فارس من| تصمیم‌گیری نهایی در خصوص جاده شهداد – نهبندان پس از کار مطالعاتی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در  ارتباط با آخرین وضعیت جاده شهداد – نهبندان که در سامانه فارس من با عنوان « مسئولان قدمی برای بازگشایی محور شهداد نهبندان بردارند» با توجه به سفر وزیر راه و شهرسازی به  کرمان گزارشی ارائه کرد.

جاده شهداد - نهبندان به صورت موقت بازگشایی شده اما نیازمند اقدام جدی است

محمدرضا پورابراهیمی با تشریح آخرین وضعیت جاده شهداد - نهبندان که در سیل ابتدای سال جاری تخریب شد، عنوان کرد: مسیر عبور جاده از گودالی است که روان‌آبها در آنجا جمع می‌شود، شوری بالای منطقه نیز باعث خوردگی در آسفالت جاده شده و همچنان باتلاق به طول ۳ کیلومتر باقی است.

وی گفت: گزارش اداره کل راهداری حاکی است که دو طرف مسیر به صورت موقت خاکریزی شده و با پیگیری شرکت‌های بخش خصوصی و معدنی که نیاز به تردد دارند، مسیر به صورت غیررسمی باز است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: ۳۰ کیلومتر مسیر تخریبی صورت گرفته بود ترمیم شده اما به عنوان جاده رسمی و دارای استاندارد نیست.

وی ابراز داشت: در صحبت با وزیر راه و شهرسازی قرار شد کار مطالعاتی از سوی مشاور انجام و تصمیم‌گیری نهایی در خصوص جابه‌جایی مسیر و یا افزایش ارتفاع جاده با عملیات سنگین عمرانی و پل‌ها صورت گیرد.

پورابراهیمی گفت: حدود ۳۵ میلیارد تومان منابع از محل اعتبارات سیل ستاد بحران برای این جاده اختصاص یافته و بعد از انجام مطالعات در خصوص هزینه‌کرد این اعتبار تصمیم گیری می‌شود.

وی تصریح کرد: جاده شهداد به نهبندان حائز اهمیت به لحاظ ارتباطات امنیتی و فرهنگی قومی و اقتصادی است که باید سریعا در خصوص آن اقدام شود.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول