اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

کاهش ۱۳ درصدی ورودی زندانیان نسبت به سال گذشته

استاندار و مدیرکل زندان‌های استان ایلام در دیدار با معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان‌های کشور از کاهش 13 درصدی ورودی زندانیان نسبت به سال گذشته خبر دادند.

کاهش ۱۳ درصدی ورودی زندانیان نسبت به سال گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار ابوالفضل حجتی پور معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان‌های کشور، ضمن تشکر از خدمات مجموعه قضا در استان گزارشی از اربعین ۹۸ ارائه داد و گفت: در اربعین امسال بیش از ۶۲ درصد زوار از مرز مهران تردد کردند.

استاندار ایلام تصریح کرد: از ۷ میلیون ۶۰۰ هزار نفر تردد از مرزهای چهارگانه کشور قریب ۴ میلیون ۷۰۰ هزار نفر از مرز مهران تردد داشته‌اند. 

سلیمانی دشتکی ادامه داد: هم‌پای حضور بی‌نظیر جمعیت و تردد زوار از مرز مهران بیش از ۳۰ هیئت بلند پایه در اربعین امسال به مرز مهران آمدند و از نزدیک در جریان روند امور قرار گرفتند.

وی در ادامه به جابجایی صنوف از داخل شهر ایلام اشاره کرد و گفت: در این راستا یکی از مکان‌هایی که مقرر شده است به خارج از شهر انتقال یابد زندان ایلام است.

وی ادامه داد: البته بایست در این کار تسریع ایجاد شود و اگر تا بهمن ماه سال‌جاری این اتفاق نیافتد، اعتبارات اختصاص یافته برگشت داده خواهد شد.

مدیرکل زندان‌های استان ایلام نیز از کاهش ورودی زندانیان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: ورودی زندانیان نسبت به سال گذشته با کاهشی حدود 13 درصدی مواجه بوده است.

انتهای پیام/9708

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول