اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توجه واحدهای استانی دانشگاه علمی - کاربردی به تسهیل‌گری رشته‌های تحصیلی

معاون اداری مالی دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه واحدهای استانی تسهیل‌گری رشته‌های تحصیلی را در دستور کار داشته باشند، گفت: ایجاد خوشه‌های شغلی مشکلات مالی و محدودیت‌هایی را برای دانشگاه به وجود می‌آورد، اما آینده خوبی خواهد داشت.

توجه واحدهای استانی دانشگاه علمی - کاربردی به تسهیل‌گری رشته‌های تحصیلی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مراسم تکریم و معارفه حسن طغرانگار رئیس سابق دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان و معارفه مرتضی واحدپور سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان ظهر امروز با حضور جمعی از مسؤولان برگزار شد.

معاون اداری مالی دانشگاه جامع علمی کاربردی در این مراسم با بیان اینکه حضور یکی از یادگاران دفاع مقدس در دانشگاه جای امیدواری است، عنوان کرد: امید است حضور وی موجب بهبود عملکرد دانشگاه شود.

سید علی بدری با اشاره به اهمیت توجه به ظرفیت‌های دانشگاه علمی کاربردی عنوان کرد: فعالیت دانشگاه در حوزه مهارتی و آموزش‌ها جزو وظایف این دانشگاه است.

وی همچنین به ارتقای کیفیت آموزه‌ها در دانشگاه علمی و کاربردی اشاره کرد و گفت: کیفی‌سازی آموزش و ارتقای آموزش‌های مهارتی باید به خوبی شکل گیرد.

معاون اداری مالی دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه واحدهای استانی تسهیل‌گری رشته‌های تحصیلی را در دستور کار داشته باشند، بیان کرد: ایجاد خوشه‌های شغلی مشکلات مالی و محدودیت‌هایی را برای دانشگاه به وجود می‌آورد، اما آینده خوبی خواهد داشت.

بدری با بیان اینکه برنامه داریم تا مراکز علمی و کاربردی دولتی که تعطیل شده است را مجددا فعال کنیم، اظهار کرد: مشکل اصلی کشور بیکاری جوانان است و باید دانشگاه علمی و کاربردی در این زمینه در حد توان خود کاری انجام دهد.

معاون اداری مالی دانشگاه جامع علمی کاربردی با یادآوری دغدغه دانشجویان در شرایط کنونی کشور اضافه کرد: امروز شرایط به نحوی است که دانشجویان مقطع دکتری راضی به کارگری شده و آمار بیکاری در بین فارغ‌التحصیلان ارشد و دکتری بسیار بیشتر از دیپلم و کاردانی است.

 

حمایت از بخش خصوصی در دانشگاه جامع علمی و کاربری

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان نیز در این جلسه با قدردانی از زحمات طغرانگار اظهار کرد: ارتقای مسائل آموزشی و پژوهشی و نظارت بر فعالیت‌ها، مهم‌ترین رویکرد در ادامه فعالیت‌های این دستگاه است.

مرتضی واحدپور با بیان اینکه حمایت از بخش خصوصی در کنار توجه به بخش دولتی باید مورد توجه باشد، اضافه کرد: این بخش برای فعالیت در حوزه مهارت‌آموزی علاقه دارد.

رئیس سابق دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان با اشاره به رزومه کاری خود و فعالیت در هیأت علمی اظهار کرد: با وجود تعارض و دشواری‌های کار اجرایی با زندگی شخصی حاضر به پذیرش پست ریاست دانشگاه علمی کاربردی و خدمت در این سمت شدم.

وی با بیان اینکه فعالیت در دانشگاه نمی‌تواند به خاطر انگیزه مالی باشد، عنوان کرد: در این فعالیت باید عشق به خدمت وجود داشته باشد.

طغرانگار با بیان اینکه انقلاب اسلامی مرهون خون شهدا است، بیان کرد: ما وام‌دار شهدا هستیم و هر چه تلاش کنیم، نمی‌توانیم در زمره این عزیزان قرار گیریم و در حسرت جایگاه شهیدان هستیم.

رئیس سابق دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان با یادآوری فرموده امام خمینی(ره) مبنی بر «دانشگاه اگر اصلاح شود، مملکت اصلاح می‌شود»، عنوان کرد: این موضوع همواره دغدغه مسؤولان دانشگاه علمی و کاربردی بوده است.

وی با قدردانی از همراهی همه نیروهای این دانشگاه در طول فعالیت خود بیان کرد: موفقیت امروز دانشگاه مرهون تلاش همگان است.

انتهای پیام/73009/ق/40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول